Status
Niet open voor verdere reacties.

lucky2000

Steunend lid
Vip Lid
beste

sedert een 14-tal dagen valt mijn utorrent ineens uit. ik krijg dan melding utorrent werkt niet meer. Ik download ook 's nachts en als ik dan opsta werkt utorrent dikwijls niet meer. ik heb dit ook met bittorrent. vroeger was dat niet zo. Kan het te maken hebben met updates van windows 7??
dank
lucko
 
kan het zijn dat er een beveiligings instelling er voor zorgt dat de verbinding verbroken word omdat ik zojuist getracht heb utorrent te installeren en Malwarebijtes springt te voorschijn met een waarschuwing betreffende Ashampoo_Snap_2014.04.22_20h08m27s_011_.png
Ashampoo_Snap_2014.04.22_20h31m37s_013_.png

deze werd opgehaald vanaf deze site Download - µTorrent - a (very) tiny BitTorrent client
 
hoi
raar met je malware. ik heb malware alles laten scannen en die sluit utorrent niet uit. screenshot heb ik niet. zal ik maken als ik nog eens melding krijg. ik denk niet dat de beveiligignsinstellingen mijn utorrent verhindert, anders zou deze geheel niet werken. deze werkt maar ineens voor onverklaarbare redenen werkt utorrent ineens niet meer
 
lucky2000, blijft de vraag of jij Malwarebytes Anti-Malware gebruikt en zo ja: welke versie ?

Mocht je dat niet meteen kunnen terugvinden in het programma, kan je daar dan eens een schermafbeelding van maken en deze hier posten ?

Bij welke provider zit je, welke is de internetsnelheid die je zou moeten behalen volgens je abonnementsformule en welke is de behaalde snelheid wanneer je een speedtest uitvoert ? ...

Maak je gebruik van een draadloze internetverbinding of werk je via de kabel ?

Kan je het opdrachtprompt openen als administrator (Start -> alle programma's -> bureau-accessoires -> klik met rechts op "opdrachtprompt" en kies "Als administrator uitvoeren" in het uitrolmenu ... wanneer je het opdrachtprompt hebt geopend mag je volgende opdracht plakken en je entertoets induwen:

Code:
ping www.google.be

Wat is hier het resultaat van ? Graag ook een schermafbeelding van het resultaat.

Een heleboel vragen ... ;)
 
@ Qtex Mijn instellingen van malwarebytes staan zoals bij jou.
Ik heb geen meldingen gekregen bij installeren van qbittorent.
Maar in tegenstelling met Utorrent bied qbittorent geen rommel aan bij het installeren.
 
ik heb de setup.exe van utorrent verschillende keren vanaf verschillende download locaties opgehaald en telkens als ik deze tracht te installeren geeft malwarebijtes de melding weer zoals eerder meegedeeld .
er werd zelfs aangehaald dat men er voor dient op te passen omwille dat men een kwaadwillende code kan voorzien in deze setup.exe die pas actief word bij het opstarten van Utorrent ..

@ Luc het ging hier toch om Utorrent en niet over Qbittorrent dacht ik zo .
 
Het is duidelijk dat µTorrent in het verleden prima heeft gewerkt op de PC van lucky2000, de problemen begonnen 2 weken geleden en omwille van deze problemen wordt er aan de alarmbel getrokken.

Op dit moment weten we nog niet welke versie van Malwarebytes (dus niet "malwarebijtes") wordt gebruikt, misschien eventjes de reacties afwachten op de onbeantwoorde vragen (dat zijn er heel wat ondertussen) of zie ik dat verkeerd ?
 
@ Grominet je heb gelijk gezien je opmerking in bericht #25

@Lucky2000 je vermeld dat je Utorrent opnieuw heb geinstalleerd ...vanwaar heb je deze dan opgehaald ..(tot 4 verschillende locaties heb ik geprobeerd *kreeg telkens de vermelding !)
 
vanwaar heb je deze dan opgehaald ..(tot 4 verschillende locaties heb ik geprobeerd *kreeg telkens de vermelding !)

Maakt dat niet weinig (niets ?) uit aangezien deze herinstallatie(s) ook gaat / gaan uitgevoerd zijn naar aanleiding van de aangehaalde problemen ? Ik bedoel dus dat de oorzaak problemen (in de tijd gezien) "eerder" dient gezocht te worden: door de problemen met µTorrent is lucky2000 immers begonnen met het programma opnieuw te installeren.

@ Grominet je heb gelijk gezien je opmerking in bericht #25

Misschien dan ook best eventjes de antwoorden op al de eerder gestelde vragen afwachten alvorens dit alles verder te willen uitdiepen ? Alle respect hoor, maar op deze manier wordt ook dit topic weer een pure kakofonie en op basis van de antwoorden van de TS kunnen we met zijn allen toch gericht verder op het juiste pad ?
 
ik gebruik malware(1.75.0.1300)ping.jpg enkel om nu en dan eens te scannen en die wordt dan automatisch geupdate. ik werk draadloos maar al wat je vraagt heeft mijn inziens toch niets te maken met het feit dat utorrent ineens wegvalt!! is vandaag ook weggevallen, ik dacht misschien valt enkel het icoontje weg en heb taakbeheer gestart, maar het programma was dus niet werkzaam. hier een prinscreen van ping google
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan