van avi naar dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

boswandeling

Gast
ik heb een dvd gedownload maar kan hem niet branden op dvd,ik heb iets tekort,maar wat?? dat avi bestand moet eerst omgezet worden,met wat kan ik dat best doen? alvast bedankt (gt)
 
WinAVI is de Videoconvertor software voor video omzetting. Door ons product te gebruiken, worden de gebruikers bevrijd van de beperkingen en de moeilijkheden van videoformaten. Het kan bijna alle formaten van video met inbegrip van AVI, MPEG1/2/4, VCD/SVCD/DVD, DivX, XVid, ASF, WMV, RM, QuickTime MOV, Flits SWF ondersteunen. Ook, staat het u toe om aan VCD/SVCD/DVD te branden. Een krachtige AV kompresmotor kan een gehele movie AVI omzetting en het branden in DVD enkel in 1 uur voltooien. U kunt van de film met uw huis & van PC DVD Speler genieten. AVI aan DVD AVI aan MPEG AVI aan VCD AVI aan MPG de omzetting van de Flits SWF het kan alle formaten in MPEG1/2, VCD, SVCD, en DVD en brandwond aan schijf omzetten VCD, SVCD, of DVD. Het kan alle videoformaten in omzetting AVI/WMV/RM/ASF/Divx/Xvid QuickTime MOV omzetten. De echte inbegrepen codeur van de Navigator DVD. DirectAC3 steunt de technologie AC3 5,1, die overzichtstechnologie is. Het is tot 20% sneller met Avi- dossiers met inbegrip van AC3 audio. Echte AC3 audio inbegrepen codeur Dolby. Het branden VCD/SVCD/DVD. Overweldigende video en audiokwaliteit. Gebruikersvriendelijke interface die makkelijk te gebruiken is. Heeft de optie van een previeuw van de video in real time. Heeft automatisch de optie aan sluiting uw computer wanneer de omzetting is voltooid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan