Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo,
ik wil graag een film AVI met apart SRT bestand copiëren naar een dvd om zo te kunnen afspelen op mijn tv via de dvd speleren ook op de draagbare dvd speler. Nu kan ik hem wel zien maar de ondertiteling is er niet samen bij.
Om dat te doen heb ik Movavi video gebruikt maar het lukt nog niet. Wie kan me helpen en zeggen naar welk soort bestand ik moet converteren (ik probeerde het eerste en het 2 de : de tekst staat er inderdaad nu bij maar ik heb geen geluid...)
dit zijn de mogelijkheden :

Of heeft iemand een andere oplossing ?
Alvast bedankt !
 
ik heb hier vandaag wat gelezen op dit forum en hierbij de oplossing gevonden :
Winavi video convert 9.0 biedt de oplossing , ik heb het uitgeprobeerd met 3 films en het werkt !
super , dank je wel
de tip kwam van BAZEKE in "een dvd branden van avi..." van maart ; dus dankjewel !
 
Alvast een goed programma om de ondertitels te synchroniseren is echosub,waarover ik een kleine tutorial heb gemaakt.

Lees ook even dit oude topic, met aandacht voor onze oudmedewerker freaky die winavi gebruikt.
Daar bestaat een trial van die je eens kan testen.
Ivan heeft daar nog een tutorial over gemaakt.
Ook word hier virtual dub aangeraden dat nog steeds een van de betere freeware programma's is.

Zelf gebruik ik convertXtoDVd van VSO software (eveneens een betaalprogramma).

Het freewareprogramma virtual dub is in mijn ogen iets moeilijker, maar freeware.
Dat heb ik zelf nog nooit gebruikt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb hier vandaag wat gelezen op dit forum en hierbij de oplossing gevonden :
Winavi video convert 9.0 biedt de oplossing , ik heb het uitgeprobeerd met 3 films en het werkt !
super , dank je wel
de tip kwam van BAZEKE in "een dvd branden van avi..." van maart ; dus dankjewel !

He, bedankt om dit meteen te melden.
We hebben bijna gelijk gepost zie ik plots.
Neem het programma echosub er ook bij, ik gebruik dit vaak.
De intro of reclamefilmpjes voorafgaand op bepaalde films knip ik steeds weg, dan gebeurt het wel eens dat de ondertiteling niet meer juist staat.
Hiervoor is echo sub een handig ding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan