Van linux naar windows

Status
Niet open voor verdere reacties.
het kan nu toch niet moeulijk zijn om een opstartdiskette te maken en toch lukt niets.

waar kan ik het gemakkelijkst een opstartdiskeete vinden om te downloaden wil dringend van die linux vanaf.



Help
 
het zit zo,

ik heb mijn HD afgekoppeld en dan kan ik via de cd van windows booten tot daar geen probleem maar als hem dan wil insalleren dan vind hij natuurlijk geen HD.

Nu heb ik gisteren wat liggen knoeien en het bleek te werken tot op het einde dan werd er mij verteld dat hij windows niet kon installeren doordat hij het niet kon partioneren of de schijf stuk was.

schijf stuk zou raar zijn aangezien linux ervoor heeft gewerkt.

ik heb wel zo ingesteld dat hij boot vanaf de cd maar alles te vergeefs.
 
Ik heb niet veel ervaring met windows , enkel met linux en mac dus kan ik je even niet hier niet met helpen sorry
 
Laat dit programma eens draaien vanaf cd of floppy en kijk eens naar de uitkomst.
Je kan deze ook gebruiken om je schijf volledig leeg te maken.

Trouwens het kan best zijn dat je schijf beschadigd is.
Ik heb een paar jaar geleden een notebook laten werken met mandriva 9.
Deze notebook had een slecht latje ram en veel beschadigde sectoren op de harde schijf.
Maar linux gaat gewoon door, wat bruikbaar is word gebruikt, en wat kapot is blijft liggen.

Je kan om de schijf verder te onderzoeken de site bezoeken uit mijn vorige post hier en een opstartdiskette of cd maken voor windows millenium (ME)
Voeg voor je deze brand het bestand lf.exe toe en start dit programma vanuit dos.
Als er vragen komen gewoon ja zeggen en het programma zijn werk laten doen.
Het is minder vriendelijk dan killdisk, maar beschadigingen worden stuk voor stuk gerapporteerd.
 
hallo

heb vergeten te melden dat het niet om mijn pc gaat waar ik nu mee werk
maar wel een medion pc sn 11164010090056
pentium
 
Ik volg even niet meer hoor.
Dit is een onderwerp van painkiller en er komt een melding van Noel????
Als dit over dezelfde pc gaat kan je gerust zijn, de programma's die ik gebruik heb ik alle gebruikt op mijn pentium 3 450Mhz uit 1998.
Ze werken op alles vanaf pentium pro, heb ik al getest.

Is deze verkeerd gepost (van Noel), gelieve een andere top te starten dan helpen we je graag daar verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan