Van TIF naar DWG?

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gastje1

Gast
Hallo mijn buur heeft een plan van zijn huis in TIF staan en had dit graag in DWG. Kan dit? Met welk programma zou ik dat kunnen doen voor hem? Want het moet in DWG staan voor zijn elektrischschema te kunnen tekenen van zijn huis schakelaars enzo met autocad of designcad. Zou je mij zo snel mogelijk iets willen laten weten? alvast bedankt voor dit te lezen. En als het lukt me ook zeggen met welk programma dat je dit doet?

P.S.: Moest het niet lukken in DWG mag het ook nog altijd in DXF, IGES, WMF, HPGL, XYZ zijn.

Yves
 
Ik heb hier AutoCad 2007 EN, da's meer voor ontwerpen van vanalles en nog wat.
Maar in feite moet je de andere hebben deze van CAD Architectuur. Die heb ik niet maar kan die wel ophalen ergens. Ik weet hem staan.
Alleen is nie kleintjes da spul en mijne Up/download limiet staat hier al op 59% :ahhhhh:
 
Ja de gewone autocad is goed hoor

Ja de gewone autocad is goed hoor

Ik doe in school elektrische installaties en wij werken met autocad. Autocad is meer voor mechanische en elektrische schema's. Maar ik heb thuis autocad staan en mijn buur ook maar je kan geen tif inbrengen in autocad.. Je kan dat wel maar je kan er niet in bewerken en daarvoor moet je tekening in DWG staan of dergelijke. Dus mijn probleem is hoe kan ik van tif die tekening omzetten naar een DWG bestand. Er moeten daarvoor programma's bestaan maar weet niet de welke. Maar alvast bedankt voor te reageren op dit bericht!

Yves
 
CAD Architectuur is meer voor plannen van huizen te tekenen. Maar ik heb het op de tekening zelf ik moet gewoon die tekening bewerken snapje dingen aan toevoegen en verwijderen enzo... Dus ze moet in DWG :p
 
Ja maar dat is van DWG naar iets anders te converteren. Maar ik moet van TIF naar DWG gaan
 
Zie nu eens ik heb er hierboven nog wat links bijgeschreven Iveske
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan