Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik zou graag enkele video's van mij op mij pc willen plaatsen om nadien eventueel op mijn site of of dvd te zetten.
Op mijn pc zit een S-Video aansluiting. Bestaat er een kabeltje waarmee ik mijn video rechtstreeks op mij pc kan aansluiten.
Moet ik dan een kabeltje hebben met aan de ene kant een scart aansluiting en aan de andere kant een S-video aansluiting ? of bestaat zoiets niet en is het een pak moeilijker ?
Wie weet de oplossing ?

Groetjes Sunivil
 
Weet niet of er zo'n kabeltje bestaat, maar ik neem mijn video's op op mijn pc met een zg TV-kaart.
Heb bij het zenderzoeken de videospeler, uiteraart, ook spelend tussen de coax gezet, de zelfde positie dus als normaal bij tv.
Dan neem ik de band op op de pc, en knip en plak dan zoals ik het graag wil.
Branden doe ik dan in divX vindt ik aceptable grootte en mooi beeld.
dvd-speler moet dat wel ondersteunen.
GRWLK
 
Allemaal heel vriendelijk bedankt.
Ik ga in ieder geval de nodige stekkers kopen en dan proberen maar.
Als het niet lukt laat ik weer van me horen, maar voor nu toch alvast heel vriendelijk bedankt

Groetjes: Sunivil
 
Hallo Vrienden,
Ik heb me een scartstekker aangeschaft en vervolgens in mijn video geplaatst. Met een s-video kabeltje heb ik mijn video met mijn pc verbonden en vervolgens een video afgespeeld met het prog. InterVideo WinCorder (standaart bijgeleverd bij aankoop) Ik krijg wel beeld, maar geen geluid. Wat kan het probleem zijn?
Groetjes: Sunivil
 
Hallo Vrienden,
Ik heb me een scartstekker aangeschaft en vervolgens in mijn video geplaatst. Met een s-video kabeltje heb ik mijn video met mijn pc verbonden en vervolgens een video afgespeeld met het prog. InterVideo WinCorder (standaart bijgeleverd bij aankoop) Ik krijg wel beeld, maar geen geluid. Wat kan het probleem zijn?
Groetjes: Sunivil


s-video is alleen beeld geen geluid, dus doen zoals Daan zegt, het geluid van de scart aansluiting naar de lijningang brengen
 
Bedankt, maar wat verstaan jullie onder lijningang?
Naast mijn s-video aansluiting zit er ook nog een aansluiting voor composite, audio en een microfoontje. Welke aansluiting moet ik dan gebruiken en wat voor kabeltje gebruik ik daar voor? Lastig hé die beginnelingen.
Groetjes Sunivil
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan