Status
Niet open voor verdere reacties.
A

actorluc

Gast
Beste,

Een week geleden merkte ik plots dat mijn window versie op mijn desktop ge-upgraded was naar windows 10 zonder dat ik daar om gevraagd had. Mij werd wel de mogelijkheid geboden om terug te gaan naar mijn windows 7-versie wat ik dan ook gedaan heb aangezien mijn pc met windows 10 heel traag werkte.
Nu blijk ik plots geen 'genuine versie' meer te hebben. De goede versie stond op mijn pc geïnstalleerd en ik heb geen installatiedisk van deze windows versie.
Hoe krijg ik terug een geregistreerde versie?
 
ben je in het bezit van de Win7 licentie code (deze kan vermeld staan op een sticker )...indien deze nog leesbaar is noteer je deze ...vervolgens start je dan het activeringsproces om deze telefonisch te activeren .

Windows activeren via een telefoon ...

1. Klik op start
2. Typ in het onderstaande zoekvenster " slui.exe 4 " en druk op " Enter "
3. Wanneer UAC naar voren komt druk hier op Ja om verder te gaan.
4. In het volgende scherm kies "Nederland"
5. Druk op "Volgende" en een telefoonnummer + een lang serienummer verschijnd. Bel het telefoonnummer en volg de opties die de telefoon-computer u geeft.
6. Nadat de gegenereerd key is ingevuld druk je op "Volgende" en Windows zal nu activeren.

**aangezien je locatie Varna is dien je dus " Bulgarije " te selecteren ....
het gratis nummer zou dan (0) (800) 15555 moeten zijn van uit Belgie .
het betalende nummer is dan ( 359) (2) 965 7100


De nederlandse telefoon nummer om windows te activeren is ....
0800 023 3487 (gratis nummer )
+31 20 713 9240 (betalend nummer )


Het belgische nummer is ...
0800 40758 (gratis nummer )
+32 2 401 2650 (betalend nummer )
 
Spijtig genoeg heb ik geen Win7 licentiecode. Ik heb mijn pc laten upgraden van win95 naar Win7 bij een computerwinkel en die hebben mij geen licentiecode gegeven.
 
dan vrees ik er voor dat deze ( computerwinkel) er een niet legaal geactiveerde Windows 7 er op gezet heeft destijds toen je deze door hen liet upgraden... en indien men dan de Win7 (de niet legaal geactiveerde versie) dan upgrade naar de Windows 10 bekomt men ook een niet geactiveerde Windows 10.
*indien men dan de rolback doet en men gaat dan terug naar de Windows 7 dan word ook deze aangezien als een niet legale versie !

**wat jij nu kunt doen is de computerwinkel er op wijzen en hen eisen om dit voor u in orde te brengen .... vermits jij deze upgrade naar de Windows 7 door hen heb laten doen en vermits jijzelf dus niet op de hoogte was dat men u heeft bedrogen !
****aangezien men u zonder toestemming er een niet legale Windows 7 had geinstalleerd !

over welke computerwinkel gaat het hier ?
ben je nog in het bezit van het betalingsbewijs betreffende deze upgrade > Windows 7 ?

**je heb je locatie veranderd van " Varna " naar "Kravoder " ?
 
Als ik Windows 7 Ultimate lees, dan ben ik meestal vrij zeker dat het 9/10 om een illegale installatie gaat. Komt er dan nog bij dat vrijwel 99% van de gebruikers geeneens weet wat die Ultimate inhoud, laat staan de surplus gebruikt.

Verhaal gaan halen bij de winkel gaat geen zin hebben. Ze hebben je toen een prijs aangerekend voor het werk. Moesten ze je het werk + de Windows licentie aanrekenen, dan had je mogelijk overwogen om gewoon een nieuw toestel te kopen.
That's that way it is... Zij weten dat... Jij weet dat...
 
Een pc met W95 laten upgraden naar W7??????????????????

Wie gaat zoiets geloven...

Heb je ook wel een punt. Ik geloof ook nooit dat je een computer met Windows 95 laat upgraden (alleen OS) naar Windows 7, en dan naar Windows 10 kan gaan.
Windows 95 = 1995
Windows 10 = 2015

Dit wilt zeggen dat je computer max 20 jaar oud is... en ik vrees dat op zulke hardware geen Windows 10 (of zelfs 7) gaat draaien.
 
Ja ik heb me vergist. Was inderdaad XP. Ik heb hier nog een pc staan met W95 op maar die werkt nog perfect. Ik heb het voorgaande allemaal gelezen maar is er nu een oplossing voor mijn probleem of niet? Uiteindelijk had ik een genuine product op mijn pc en door Win 10 ben ik die wel kwijt.
 
Ik had vroeger een niet legale versie maar in de computerwinkel in Sofia heeft men er een legale versie opgezet. Ze hebben me er echter geen licentiecode van gegeven.
En ja ik ben ondertussen verhuisd naar Kravoder en heb dus (terecht) mijn locatie aangepast.
 
ok misverstandje ...ook ik ben eerder met xp begonnen ....in het kort elke Windows heeft er ooit opgestaan en momenteel draait deze dus de Windows 10 pro...

**wat jouw probleem betreft je zegt en ik citeer
actorluc zei:
Uiteindelijk had ik een genuine product op mijn pc en door Win 10 ben ik die wel kwijt.
hier klopt iets niet want indien jouw Windows 7 een legale versie was dan zou ook deze nu weer geactiveerd moeten zijn !
indien jij 100% zeker ben dat er eerder wel een legale versie aanwezig was dan dien je zoals ik eerder al aangaf deze telefonisch te activeren .... wij kunnen u hier niet verder mee helpen !
 
Blijkbaar is er iets niet duidelijk. Ik had een legale versie van Win7 en die is zonder mijn toestemming geüpgraded naar Win10 en Win 10 wass dan ook een legale versie. Aangezien mijn pc wel enorm traag draaide onder Win10 heb ik van de mogelijkheid gebruik gemaakt om terug naar mijn versie van Win7 te gaan. En toen had ik plots geen legale versie van Win 7 meer. Jouw antwoord was om mijn Win7 terug telefonisch te activeren maar heb ik daarvoor dan de licentiecode niet nodig?
 
voer de opdracht uit .. je heb geen licentiecode nodig je krijgt wel een ID te zien en deze dien je eerst telefonisch door te geven ...word deze ID aanvaard krijg je een andere ID nummer (deze dien je te noteren ) daarna geef je deze in in de vensters en zal je Windows 7 geactiveerd worden ...

het was me tevens wel al duidelijk!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan