Veel veel beterschap aan Sooike (Man van ons Jakske)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hiermede wil ik en ons gezinnetje veel beterschap wensen aan Sooike de man van ons Jakske.
Hop naar de beterschap xxx...

SIMBA,Dolfke en Joyce
 
Op een goed verloop van zijn operatie

Vanwege Rudy,Joske,Kevin,Glenn,Kazan,Skye,ons dikke moe,sanne,prinses,Lady
 
Weet niet precies waar het over gaat maar begrijp dat de voorspoedigste wensen hier van pas zijn dus bij deze, Sooike en Jakske, heel veel beterschap en sterkte van ons ook toe gewenst.
Moreno & Thea
 
Weet niet precies waar het over gaat maar begrijp dat de voorspoedigste wensen hier van pas zijn dus bij deze, Sooike en Jakske, heel veel beterschap en sterkte van ons ook toe gewenst.
Moreno & Thea

De man van Jakske dus:Sooike moet morgen geopereerd worden.

SIMBA
 
Geef je Sooike morgen vroeg maar eens een goede knuffel en wens hem veel sterkte.
 
jakske en sooike ik zal voor morgen duimen
wens jullie sterkte voor morgen ;)
 
ook heel veel sterkte toegewenst vanwege yves (yveske) ;)

DUIM, DUIM, DUIM!!!

yves
 
Ja Ivan ik heb haar een mail gestuurd en gevraagd hoe het ermee was.
Sooike is echter ni zo goed en heeft veel pijn en koorts.
Hopelijk gaat het snel de betere richting uit voor hem en daar duim ik zeer hard voor;)

SIMBA
 
Oeps wat lees ik hier,de sooi ni goed.
Laat ons hopen dat alles terug goed komt he,dat swake terug zijn koninckske kan drinken.
Jakske moest je dit lezen laat eens iets horen,kan ik misschien awe swa gaan bezoeken he.
Grtz
Mak.
 
We hopen alle dat de koorts zak en dat hij vlug weer naar huis mag.
 
mannen en vrouwkes bedankt alvast voor jullie medeleven

ja mijne sooi heeft een nier moeten afgeven ,en plezant is natuurlijk heel iets anders hé

nu vandaag hebben ze hem van intensieve zorgen naar z'n kamer gebracht omdat het goed was met hem , maar één uurtje later kreeg hij een tegenreactie van die pijnpomp dus moest die eruit, en nu heeft hij natuurlijk veel pijn ,en koorts daarenboven nog ook

hopelijk zal het morgen beter zijn bedankt om mee te duimen
ik breng morgen jullie lieve groetjes over

bedankt allemaal
liefs jakske
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan