Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo


Ik krijg sedert een paar dagen steeds e-mails in soms 6 a 8 exemplaren. Steeds op het zelfde uur stip . Ik weet niet wat de oorzaak daarvan is. Het is echter wel vervelend. In de inbox krijg ik 6 mails maar het zijn er in werkelijkheid som 30 die ik dan allemaal moet verwijderen. De ene maal zijn het 3 copies de andere maal tot 7.
Hopelijk kan petuts mij helpen.
Alvast bedankt(y)
 
Kan aan de afzender liggen. Als de mailserver op hol geslagen is of misschien is z'n mailserver gehacked.
Zijn het steeds emailberichten van dezelfde afzender ?
 
Hallo Skippy
Bedankt voor de reactie. Het zijn mails van verschillende afzenders ook van gewone mensen en ook van bv bedrijven. Ik heb dit nooit ervaren maar de laatste dagen wel. Heb ook de pc gecontroleerd op virussen en was positief m.a.w geen virussen

groetjes
 
Meer informatie geven zal het zoekwerk eenvoudiger maken

Meer informatie geven zal het zoekwerk eenvoudiger maken

...Het zijn mails van verschillende afzenders ...
Dan is de kans uiteraard zeer groot dat het probleem aan uw kant ligt.
  • Gebruikt U dezelfde mailaccount op meerdere computers ?
  • Het kan helpen als U zou meedelen met welk mailprogramma(s) dit voorkomt, om uw instellingen te kunnen bekijken.
  • Het fenomeen is op GoogleSearch bekend; de oorzaak zal er vermoedelijk zijn toegelicht en bij de zoekwoorden dus best uw mailprogramma vermelden.
 
Hallo Merel

Bedankt voor je bericht. Ik gebruik meerdere toestellen zoals smartphone & tablet . Het programma is incredimail . Het is eigenaardig wanneer ik een mail ontvang van een gewone persoon dit maar in 1 exemplaar binnenkomt andere in meerdere exemplaren. Hopelijk is de info duidelijker mvg
 
Beetje tegenstrijdige berichtgeving...

Het zijn mails van verschillende afzenders ook van gewone mensen en ook van bv bedrijven.

VS

Het is eigenaardig wanneer ik een mail ontvang van een gewone persoon dit maar in 1 exemplaar binnenkomt andere in meerdere exemplaren

Kijk eerst eens hoe je instellingen staan in al je email clients. POP of IMAP. Tegenwoordig ben je veel beter af met IMAP, dan blijft je email overal synchroon op alle toestellen/server.

PS; Persoonlijk raad ik ten sterkste Incredimail af als email client. Speelgoed en niet zo evident voor migratie indien nodig.
 
Bevestiging van goede raad

Bevestiging van goede raad

DDragon80 neemt mij de woorden uit de mond. Men kan zijn goede raad volledig bijtreden.

Zorg vooral dat geen enkel van je accounts nog van het type POP blijft bestaan.
Het is voldoende dat er nog 1 enkele in POP werkt om roet in het eten te krijgen.

Wip Incredimail meteen overal buiten. Doe het voor Windows desktop heel grondig met de strengste optie van Revo Uninstaller
welke tevens alle left-over entries uit het register haalt. Maar doe het wel voorzichtig ; bij twijfel niet meteen doen wissen.

Installeer vervolgens het gratis Mozilla Thunderbird in de taal die je wenst op alle toestellen. Het werkt met alle besturingssystemen.
Naar het oordeel van miljoenen gebruikers is dit al jaren het allerbeste gratis alternatief.(y)

De kans dat er nog problemen zouden opdagen wordt aldus praktisch onbestaand.

Consulteer tevens de website van uw IP provider omdat de procedures en instellingen (per besturingssysteem) er vermoedelijk zeer gedetailleerd te vinden zijn.
(niet vergeten : IMAP , nergens geen POP meer, ook geen godvergeten OutlookExpress dat ergens bleef hangen )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan