Verdwenen optie ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

MATROESJKA

Gast
Hallo ,

Ik heb een probleem bij een vriend van mij in Xp.
Die kan niet meer een kopie doen naar zijn bureaubald.
De optie is gewoon weg uit zijn lijst ?

Zoals hier op de foto ---> Kopiëren naar het bureaublad is verdwenen


Iemand raad voor dat terug te activeren ?

http://img182.imageshack.us/img182/3617/kopirennaarbureaubladxf9.jpg[OPLOSSING]
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
is dat met alles ?

want ik heb dat ook wel eens gehad maar kwam er achter dat je die optie niet bij alles kan gebruiken
 
Ja met alles en zoals op de foto moet altijd lukken he :p
 
Misschien kan dit je helpen
Send To-menu op maat

Achter de rechtermuisknop huizen nog altijd de handige Send To-opties. Met deze optie stuurt u snel documenten naar bepaalde mappen, een e-mailcliënt of het diskettestation. In Windows XP zet u in een mum van tijd de verschillende bestemmingen naar uw hand; open de Verkenner en klik de schijf aan waarop Windows XP is geïnstalleerd. Open de map Documents and Settings en daarna de map met uw gebruikersnaam. Als het goed is krijgt u nu de map Send To te zien. Is dit niet het geval, klik dan eerst op Mapopties in het menu Extra, en open het tabblad Weergaven. Zet een bolletje voor 'Verborgen bestanden en mappen weergeven' en klik achtereenvolgens op Toepassen en OK. Open de map Send To en verwijder de bestemmingen die u toch niet gebruikt. Het is uiteraard ook mogelijk hier bestemmingen toe te voegen.
Groeten,
 
Misschien kan dit je helpen
Send To-menu op maat

Achter de rechtermuisknop huizen nog altijd de handige Send To-opties. Met deze optie stuurt u snel documenten naar bepaalde mappen, een e-mailcliënt of het diskettestation. In Windows XP zet u in een mum van tijd de verschillende bestemmingen naar uw hand; open de Verkenner en klik de schijf aan waarop Windows XP is geïnstalleerd. Open de map Documents and Settings en daarna de map met uw gebruikersnaam. Als het goed is krijgt u nu de map Send To te zien. Is dit niet het geval, klik dan eerst op Mapopties in het menu Extra, en open het tabblad Weergaven. Zet een bolletje voor 'Verborgen bestanden en mappen weergeven' en klik achtereenvolgens op Toepassen en OK. Open de map Send To en verwijder de bestemmingen die u toch niet gebruikt. Het is uiteraard ook mogelijk hier bestemmingen toe te voegen.
Groeten,

Dat heb ik ook allemaal gelezen via google maar die map is helemaal leeg (gt)
 
en met systeem herstel naar datum dat je weet dat alles nog werkte?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan