Vergeten wachtwoord Windows 7

Hoe kan ik mijn Windows 7 vergeten wachtwoord herstellen ,zodat ik weer in Windows 7 kan inloggen ?? Goedemiddag ,alvast mijn dank

Dank voor U berichtje en aandacht .Nee het is niet opgelost .Vanwege prive omstandigheden niet meer mee bezig geweest. Fraaie dag verder , mooie weekend en week toegewenst .groet

DDragon80

Beheerder
Forumleiding
Admin
Ophcrack gaat nuttig zijn als je het bestaande wachtwoord terug wilt halen. Buiten veel tijd en geen garantie op succes is dit meestal niet ideaal. Maar uiteraard wel de beste keuze als je huidige wachtwoord echt wilt weten...

Wil je gewoon terug toegang en snel (onmiddellijk!) dmv een wachtwoord te wissen/aanpassen, gebruik dan onderstaande tool;

Offline Windows Password & Registry Editor

Skippy

Beheerder
Forumleiding
Admin
De ervaring leert mij dat Ophcrack het password meestal wel vind. Doorgaans worden er niet al te ingewikkelde passwords verzonnen maar een gemakkelijk te onthouden wachtwoord om een besturing te kunnen opstarten.
Het heeft mij in ieder geval nog niet in de kou laten staan.

Tuts

Oprichter
Forumleiding
Admin
Dank voor U berichtje en aandacht .Nee het is niet opgelost .Vanwege prive omstandigheden niet meer mee bezig geweest. Fraaie dag verder , mooie weekend en week toegewenst .groet
En is je probleem verholpen ?

Wisperbird

Steunend lid
Vip Lid
Bedankt

Bedankt

Bedankt Skippy,
Je moet alleen door hebben dat je eerst de map Tables van de Live CD naar een harde schijf moet kopieren.
Daarna een fluitje van een cent.

Bovenaan Onderaan