Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,

In Verkenner heeft men schijf C en D met daarin de talrijke Mappen en hun Onder-Mappen.
Wanneer ik RECHTS-KLIK op zulk een Map of Onder-Map, dan verkrijg ik het bericht : "Verkenner werkt niet meer en wordt afgesloten".
Wanneer ik LINKS-KLIK dan opent zich die aangetipte Map zonder enige moeilijkheid.

De RECHTS-KLIK doet men soms om een deel te "kopieren" - "van naam te wijzigen". - enz....

Ik heb dat niet bvb in "Mijn Documenten".

Graag een tip wat ik dien te doen omdat dit zou opgelost geraken.

Flamingo
 
gebruik de voorgestelde fixit niet !!!
het betreft hier om een NIET Microsoft FixIt te gaan maar om een ReimageRepair.exe te gaan ...
deze dient dan nog aangekocht te worden ...erger nog Download je deze toch en verwijder je deze nadien dan is je gebruikers account verkl.... !
*gelukkig verscheen er bij mij een tijdelijke gebruikers account en kon ik een herstel doen ...
verscheen deze tijdelijke gebruikers account niet dan nog kon ik via de acronis opstart cd een image terug plaatsen maar dit was nu dus niet nodig ..

*wees voorzichtig betreffende de voorgestelde ReimageRepair.exe !!
 
Waarschijnlijk een één of ander programma of stuurprogramma dat opstart tijdens het booten dat root in het eten gooit. Start eens op in veilige modus en kijk dan of het probleem er nog is.
 
Besten,

Graag meer uitleg over jullie meldingen want ik ben niet zo vertrouwd met deze PC-mogelijkheden :

Otex
je kan beter eens een CMD opstarten als zijnde de Administrator en een sfc /scannow opstarten ....


Lana
Start eens op in veilige modus

Dank
Flamingo
 
In veilige modus opstarten kan op meerdere manieren.

Meestal tijdens het booten de F8 toets gebruiken. Kies hier dan voor veilige modus.

Of bij start het in typen msconfig
Ga dan naar het tabblad Computer opstarten en zet een vinkje bij Opstarten in veilige modus.
Start nu de computer opnieuw op en deze zal nu dus in veilige modus opstarten.
Om weer normaal op te kunnen starten doe je weer msconfig en haal het vinkje weg.


Wat qtex bedoeld is ook bij start het commando cmd geven. Er opent een dos schermpje. Geef dan het commando sfc /scannow en druk op de enter toets.
 
Besten,

Allen dank voor de voorstellen, maar niets helpt.
Alles blijft HAPEREN.

Zoals ook wanneer men een nieuwe website wil opslaan dan doet men het volgende :
* Bladwijzers
* Bladwijzer voor pagina maken
* Dan kiest men de Map waarin het nieuwe gegeven moet opgeslagen worden OF opent men de Map die reeds bestaat.
* Men voert een benaming in.
* Men klikt op OK.

En dan ............ duurt het tot enkele minuten eer het nieuwe wordt opgeslagen.

Men heeft mij op andere forums ook reeds gemeld dat er een VIRUS of FOUT zou zitten in de plaats waarin mijn Bladwijzers worden opgeslagen.
Maar niemand kan mij zeggen hoe ik het slechte kan te zien krijgen om te verwijderen of hoe ik die opslagplaats kan zuiveren.

Ik heb reeds sedert december 2014 mijn Firefox 3 x herinstalleerd nadat ik ALLES had verwijderd wat met Firefox te maken had.

OK....... Ik kan werken - ik kan nieuwe websites opslaan - ik kan .... enz............
Maar het is frustrerend dat al die bewerkingen ZO LANG duren en alles blijft HAPEREN.

Dus moet er toch IETS niet in orde zijn.

Grrrrrrrrrrrrrrr

Flamingo
 
Als de pc blijft haperen bij minimale systeembronnen is dat de besturing beschadigd is of bepaalde hardware functioneert. niet goed. De oorzaak van dit laatste kan het ontbreken van of een slechte driver zijn. Of de hardware is defect.
 
Beste,

NEEN, dit onderwerp is nog steeds niet opgelost.
Ik heb hetzelfde in mijn Mozilla Firefox - Bladwijzers.
Heb reeds overal vraagstellingen geplaatst, vele voorstellen gekregen maar niets helpt.

Ik ben zinnens in augustus geheel mijn PC te herinstalleren - W7 en alle programma's.
Het is een groot werk, maar ik DENK dat er niets anders zal opzitten.
Ik wil herstarten met een volledig BLANCO PC.

Ik kan volledig werken, maar het euvel werkt op den duur op de zenuwen, dar men steeds enkele seconden tot enkele minuten moet wachten vooraleer de programma's reageren.

Dank aan allen voor de suggesties
Flamingo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan