Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet hoe ik er in kom voor een vraag te stellen , dus doe ik het hier maar ? Ik heb windows 7 en office 2007 maar ze zijn allebri verdwenen tijdens de instalatie op mijn laptop .
deze instalatie was bedoelt van kijk mensen zo hoort het te gebeuren, maar nu ben ik met mijn goed zijn om en bij de € 300 kwijt het is in de club gebeurt.
Wie weet of ik daar enig verhaal op heb,Jos

[OPLOSSING]Als je cd of dvd niet meer bezit kan je moeilijk nog de software installeren, wat je kan doen is op internet zoeken naar image (iso) bestand en dit op cd of dvd branden en dan de key gebruiken van op de verpakking.[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
"ik heb w7 en MSO2007": wat bedoel je? de disks? ben je die kwijt op de club? of heb je problemen met de install? als de programma's verdwenen zijn doe je systeemherstel naar juist voor de demonstratie in de club. je kan dat in je configuratiescherm doen, maar als je je besturing niet meer hebt kan dat in dos met volgend commando als je 32 bit draait: %systemroot%\system32\restore\rstrui.exe
 
Bedankt voor de reactie, maar ik ben de DVD kwijt die heeft volgens mij en de voorzitter iemand zich meegenomen maar de doosjes met de code heb ik nog dus hij is er niet veel mee.
 
dan kan je op het net wel een image vinden van de dvd. met de juiste produktcode kan je normaal 4 keer activeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan