Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Partition Find & Mount is een nieuw concept voor gewiste of verloren partitie te herstel. Het werkt op de meest gemakkelijke manier, door het lokaliseren en montage partities in het systeem, waardoor deze verloren partities voor u beschikbaar zoals elke generieke schijfvolume. Partition Find & Mount zal ook werken in ieder geval Boot Record (met inbegrip van de Master Boot Record) ontbreekt, beschadigd of overschreven.

Partition Find & Mount is: Partition Find & Mount is:

* Gemakkelijk te gebruiken. U hoeft geen speciale kennis om de software te gebruiken.
* Veilig tot uw gegevens. Er is geen mogelijke manier kun je dingen erger.
* Gratis voor persoonlijk gebruik. Gebruik hem zoveel als u wilt.
Freeware
Windows Vista 32-bit, Windows XP, Windows 2003, Windows 2000.

i3_mP6.pngi1_3c7.pngi4_91Z.pngi2_Mp1.png
 

Bijlagen

  • fnmsetup.exe.zip
    1.6 MB · Weergaven: 110
Laatst bewerkt:
Hey!
Ik was juist op zoek naar een software waarmee ik de verloren partitie van mijn externe harde schijf kan herstellen.
Ik heb het programma Find and Mount al even uitgeprobeerd, ttz. ik deed een scan en wou aansluitend een image maken van mijn verloren partitie met het programma, maar dat duurde zo héél lang...
Het is een harde schijf van 250Gb en die staat ongeveer halfvol. Op één uur tijd was nog maar 15% van de image naar een andere schijf geplaatst, en dat vond ik toch zo traag.
Mijn vraag: is dat normaal dat het zo lang duurt om een image te maken van ca. 140MB op die schijf?
En dan verder... want ik heb geen begruiksaanwijzing gevonden, het hoeft misschien ook niet, het lijkt me allemaal vrij duidelijk, maar ik veronderstel nu dat ik dus die image eerst toch moet afmaken, vervolgens even checken of die wel bevat wat ik verwacht, en daarna pas de foute harde schijf moet herformatteren, en dan de image daarnaartoe kopiëren. Is dat de juiste werkwijze?
Greetz
Jive1
 
Hey!
Ik was juist op zoek naar een software waarmee ik de verloren partitie van mijn externe harde schijf kan herstellen.
Ik heb het programma Find and Mount al even uitgeprobeerd, ttz. ik deed een scan en wou aansluitend een image maken van mijn verloren partitie met het programma, maar dat duurde zo héél lang...
Het is een harde schijf van 250Gb en die staat ongeveer halfvol. Op één uur tijd was nog maar 15% van de image naar een andere schijf geplaatst, en dat vond ik toch zo traag.
Mijn vraag: is dat normaal dat het zo lang duurt om een image te maken van ca. 140MB op die schijf?
En dan verder... want ik heb geen gebruiks aanwijzing gevonden, het hoeft misschien ook niet, het lijkt me allemaal vrij duidelijk, maar ik veronderstel nu dat ik dus die image eerst toch moet afmaken, vervolgens even checken of die wel bevat wat ik verwacht, en daarna pas de foute harde schijf moet herformatteren, en dan de image daarnaartoe kopiëren. Is dat de juiste werkwijze?
Greetz
Jive1


je werkwijze is goed. backuppen, controleren, soft op ander volume zetten en format. het is perfect normaal dat een goed backup prog tijd vraagt voor een image (iso). ik veronderstel trouwens dat je met '140 MB' GB bedoelt (lachen). ik gebruik acronis true image backup ( betalend ). wel een aanrader trouwens. heeft vele toffe opties zoals online backup, virtuele omgeving voor malwaretests etc, auto system backup, perfecte datarecovery etc... de backups zijn wel geen .iso maar .tib, heb je dus acronis vor nodig
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan