Vermist meisje! Belangrijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gastje1

Gast
Hallo Pctuters,

Ik heb wat slecht nieuws! Een goede vriendin (eigenlijk mijn beste) haar zus is weggelopen van huis en is nog altijd niet terug! Dit is van vorige woensdag al! 6 dagen dus :(

Ze zou de bus genomen hebben in Aalst rond half 7 richting Antwerpen. Waarschijnlijk is ze nu ook nog steeds daar! Mag ik vragen om eens te kijken in Antwerpen? De mensen die daar wonen kunnen een oogje in het zeil houden ;)

Paar maand geleden is ze ook een tijdje ergens in Antwerpen geweest, toen zat ze aan de kanten van het centraal station in antwerpen. Ze zit namelijk in een instelling en heeft hulp nodig!

De ouders en ik zijn je dankbaar!

Hier twee foto's

1)
picture.php


2)
picture.php


Hopelijk hebben jullie iets! politie en childfocus zijn ook ingeschakeld!

yveske
 
Nog altijd geen spoor van haar :(

Ze is wel deze nacht online geweest op Netlog en heeft toen berichten verstuurd. Ik heb nu Netlog gecontacteerd en gevraagd of ze geen informatie kunnen doorsturen door Ipadres te geven ofzo.

De dagen worden zwaar en we zijn hopeloos!

yveske
 
Hopelijk is ze spoedig terecht.
Misschien een oproep van haar vriendenkring naar haar toe via netlog proberen.
Proberen om zo op haar in te praten????
 
jazeker, my_angel_4_ever dat is haar nickname van netlog.

We hebben dit allemaal al gedaan hoor stallion maar helaas niets. Ze is de laatste tijd wel veel op msn maar in offlinetoestand. Daarstraks was ze terug aan het chatten vanuit ergens. Ik ben er helemaal niet gerust in. En de politie die hebben er precies niet het gerief voor om te traceren? Duur dit zo lang?!!!

Ik wacht nog steeds op bericht van Netlog, waarschijnlijk gaan die dat niet willen geven als ze gegevens hebben. Is altijd het zelfde, er moet eerst een dode zijn en dan pas schieten ze in gang! Ik doe wel mijn best om enig spoor te hebben van haar.

Yveske
 
heb je ook dit al geprobeerd
Het gebruik van nicknames of logins enerzijds en wachtwoorden of toegangscodes anderzijds valt onder de verantwoordelijkheid en aansprakelijkheid van de gebruiker, die zich ertoe verbindt het geheime en vertrouwelijke karakter ervan te bewaren.

In geval van diefstal of misbruik van voormelde logingegevens zal de gebruiker Vrienden van Radio Veronica hiervan terstond en dus zonder aarzelen waarschuwen per e-mail op het adres abuse-nl@netlog.com met als onderwerp van het bericht "LOGIN".
en leg de situatie uit
 
Ze heeften gsm bij, dat is net het probleem :(

En netlog heb ik mail van had, ze willen dit niet doorgeven!

yveske
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan