Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet iemand het verschil tussen Eset Smart Security 5 en Eset NOD 32 antivirus 5 ?
Vooral: zijn beide veilig om Homebanking en aankopen op internet te doen ? Vooral voor deze laatste ben ik niet zo gerust bij de gratis antivirusprogramma's. Avast "betalend" beschikt over een "Safezone" om Homebanking e.d. te doen, waarschijnlijk is dat onder een andere naam bij andere merken van scanners ?
 
NOD32 antivirus is zoals de naam zegt een antivirusprogramma
Eset Smart Security 5 is een totaal beveiligingspakket. Dus met firewall
 
Bedankt voor het antwoord, dan lijkt mij toch beter Eset Smart Security te nemen na bvb eerst de proefversie getest te hebben
 
Persoonlijk vind ik ESET één van de beste beveiligingspakketten.
Ik gebruik het zelf al jaren
 
Ik heb nu ongeveer 1 week Eset Smart Security proefversie wat me tot hiertoe goed bevalt.
Onderaan in de taakbalk is een groen bolletje met een i er in, dat is geanimeerd tijdens een scan of update, maar niet als een mail of website wordt geopend, is dat normaal? Bij avast draait het bolletje niet alleen bij scans maar ook als een website of mail wordt geopend.
Of kunt ge bij Eset aan iets anders waarnemen dat vb de mail daadwerkelijk wordt onderzocht ?
 
Je kunt niet zien dat de mail daadwerkelijk gescant wordt. Maar gezien de acties die eset hier soms doet, doet deze z'n werk goed.

Je zou nog even kunnen controleren of alles ingeschakeld is voor de mail.

Groen bolletje met de i en daarop rechtermuisklik. Kies dan Start en ga naar Instellingen.
 
Bedankt, dan ben ik zeker dat alles in orde is bij mij en dat het groen bolletje niet moet draaien tijdens mail en websites nazien, (zoals bij avast) gewoon zien dat alles groen aangevinkt is bij de instellingen dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan