vervelende emails

Status
Niet open voor verdere reacties.
is idd moeilijk weg te krijgen, ik vind dat telenet het maar beter moet spammen,dus zit er niks anders op dan deze rotzooi maar dagelijks te verwijderen.
Zullen er dan zoveel mensen zijn die dat nodig hebben,moeten nog al verdienen met die rotzooi :):)
ik heb dat gelukkig nog niet nodig hihi :):)
 
Heb een tijdje geleden in de krant gelezen dat iedereen zoveel spam krijgt doordat er ontzettend veel kettingbrieven worden doorgemaild.
Over dieren, zieke kinderen, ... . Als iedereen daar eens mee zou stoppen zal er geen groot deel e-mail adressen niet in handen vallen van die pipo's.
Heb het artikel hier op pc maar is 2mb groot. Kanik dathier publiceren?
Indien niet kan ik het naar de mensen sturen die het willen.
 
ik heb daar geen last van ik gebruik mailwasher al jaren en nooit komt er iets binnen wat ik niet wil
 
als je mails doorstuurd en eerst alle adressen wist en dan doorstuurd met BCC (blind carbon copy) zal dit al veel helpen om die vervelende waslijst van adressen niet mee te sturen. enig nadeel is dat je niet meer weet naar wie je doorstuurde behalve dan bij gmail want daar kan je het wel nog weten ;)
 
lucske zei:
als je mails doorstuurd en eerst alle adressen wist en dan doorstuurd met BCC (blind carbon copy) zal dit al veel helpen om die vervelende waslijst van adressen niet mee te sturen. enig nadeel is dat je niet meer weet naar wie je doorstuurde

Waarom zou je dat niet meer weten?
Die gegevens staan toch in je mail bij "Eigenschappen - Tabblad Details"
 
jakske zei:
ik heb daar geen last van ik gebruik mailwasher al jaren en nooit komt er iets binnen wat ik niet wil
Mailwasher gebruik ik ook. Ik ben er heel tevreden van. In mailwasher zelf krijg ik die hopen spam, maar daar zijn ze rap verwijderd. Een optie is, om te doen wat Stallion al zei, aan de afzender een bericht sturen dat het adres niet bestaat.
 
kokki zei:
Mailwasher gebruik ik ook. Ik ben er heel tevreden van. In mailwasher zelf krijg ik die hopen spam, maar daar zijn ze rap verwijderd. Een optie is, om te doen wat Stallion al zei, aan de afzender een bericht sturen dat het adres niet bestaat.


als ik dat moet doen heb ik nog een half uurke meer werk op mijn pc want ik heb er redelijk veel hoor toch per dag een stuk of 10 op z'n minst
 
red wodka zei:
als ik dat moet doen heb ik nog een half uurke meer werk op mijn pc want ik heb er redelijk veel hoor toch per dag een stuk of 10 op z'n minst

Een half uur werk om met MailWasher +/- 10 mails te verwijderen??????????
Doe jij dat soms letter per letter??????(lachen) (lachen) (lachen)

Aan ongeveer 1 sec. om een mailtje te verwijderen is dat toch maar een tiental seconden.
 
Een half uurke werk????? De meesten wil ie uit zichzelf al verwijderen, dus die moet je nog niet eens aanvinken. Bij mij volstaat het meestal om gewoon op de knop proces mail te drukken. Al die spammails bekijk ik niet hoor, als ik dat zou doen, dan kom ik mss ook aan een half uurtje extra.
 
nee als ik naar de afzender een mailke moet sturen e en heb geen mailwasher
 
Waarom had ik direct door wat red wodka bedoelde met een half uurtje werk, lees eerst u vorige berichten voor je op iets antwoord, maar die mailwasher ziet er inderdaad goed uit, is dit freeware of moet je ervoor betalen en heeft niemand van jullie zin om daar eens een revieuw voor te schrijven om in de categorie freeware of betalende software te plaatsen, veel leden zouden er zeker mee geholpen zijn
 
Er is een gratis en een betalende versie: http://www.mailwasher.net/
Ikzelf heb de niet-betaalde maar toch betalende versie ;)
Het voordeel daarvan is dat je meerdere emailaccounts kan instellen.
Ik wil wel een review schrijven, maar wat moet daar allemaal in staan? Heb je daar soms een voorbeeld van?
 
http://www.mijnhomepage.nl/artikelen/internet/mailwasher.php
Hier al een artikeltje over mailwasher. Het is dus een programma waarbij je in je mailbox(en) kan kijken welke mails er zijn zonder deze effectief op te halen. Het merendeel van de spam wordt al als spam aangeduid. Het enigste wat je moet doen is eens rap over de lijst met mails gaan en dan nog eventueel mails aanduiden die je niet wil downloaden. Als het lijstje er goed uitziet, dan druk je op de knop "process mail" en dan wordt je emailprogramma automatisch geopend. Als je daar ingesteld hebt dat ie alleen moet ontvangen op verzoek, dan moet je nog even op verzenden en ontvangen klikken.
Alle mail die is aangeduid als spam wordt dus onmiddelijk verwijderd en wordt teruggestuurd via je provider zodat het lijkt dat het e-mailadres niet bestaat. Of dit effectief werkt kan ik moeilijk zeggen, ik heb niet direct een afname in spam gemerkt.
Het programma is gemakkelijk omdat je dus niet veel moeite moet doen om al die spam te verwijderen.
Als er een mail tussen zit die je onmiddelijk wenst te beantwoorden, dan gaat dat ook. Er is een knopje "quick reply" waardor je direct je antwoord kan schrijven en versturen.
Meer vragen, dan vuur ze maar af ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan