Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo iedereen,

sedert een paar dagen heb ik op elke website die ik bezoek woorden die groen dubbel onderlijnd worden
dit zijn reclame boodschappen.
met adaware zou je dit moeten kunnen blokkeren maar het lukt enkel voor 1 keer, bij volgend bezoek aan websites is het weer van dat

iemand enig idee hoe ik deze reclame boodschappen kan uitschakelen?
bijgesloeten een screendump van mijn scherm waarop je duidelijk die groene linken kan zien

ter info heb dit enkel op mijn pc, mijn laptop is voorlopig nog niet besmet met dit onding
groen.png
 
1. Ga naar configuratiescherm
2. klik op ’‘herstel’‘
3. klik op ’‘systeemherstel starten’‘.
4. Kies een herstelpunt van voor dat je dit probleem hebt.
 
hallo Luc,

die zijn er niet kan amper twee dagen terug gaan en toen was het probleem er al.

hoe kan ik in het vervolg ervoor zorgen dat ik met systeemherstel latere herstelpunten kan hebben?

bedankt voor het helpen zoeken naar een oplossing voor die vervelende groene linken met de reclameboodschappen.

Dan
 
danita,

kan je eerst die logs van Malwarebytes en AdwCleaner eens plaatsen alvorens een (niet aan te raden) systeemherstel uit te voeren?

Het log van Malwarebytes vind je als je het programma opstart onder de tab "logbestanden".
Het log van AdwCleaner vind je op je C schijf.
 
hey allemaal,

Heb de oplossing per toeval gevonden

hier wat er gebeurt was

ik werk met Chrome als browser
ik had een nieuwe app. nodig en zag in de lijst met extenties dat er een paar bijstonden die gemerkt waren als niet van "chrome web store"

de namen zijn:
searchnewtab - surf and keep - surfaa and keeopu

heb deze extenties uitgeschakeld en mijn groene linken zijn ook verdwijnen :)

deze ondingen stonden ook in de lijst met software en heb ik verwijderd.

bedankt aan iedereen om te helpen zoeken naar een oplossing

Dan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan