Status
Niet open voor verdere reacties.
als je in uw adres balk adressen intikt en als je later op het pijltje drukt (naast uw adresbalk) ,dan zie je al uw adressen die je ingtikt hebt,ik heb vroeger nog gevonden hoe je dat kon wegdoen,en dat ze er niet meer opkwamen(ik denk dat je een sleutelwaarde moest veranderen)
maar ik vind dat niet meer terug,alsook op msn kan je zien met welke adressen je wilt inloggen,dat wil ik ook wegdoen, maar vind het niet meer terug hier
 
Om die url's weg te doen gebruik ik dagelijkse ccleaner.
Voor de namen bij msn weg te doen doe je het volgende

Druk op Mijn emailadres vergeten en dan vragen ze of je deze wilt verwijderen of nie en weg zijn die nicknamen ;)
 
bij msn komt dat er niet op he zolang ze niet aangevinkt zijn om de namen te onthouden
En de namen kun je verwijderen zoals ik al gezegd heb hierboven ;)
Ik weet wel als ik mozilla afsluit dat alles verwijderd is.
 
Ik zelf gebruik altijd System Cleaner 5 werkt perfect makkelijker kan haast niet zou je zeggen, verwijderd vrij wel alles.
Hier mee heb je geen last meer van url`s en de rest zie screen zou ik zeggen.

20112008120326amvi6.jpg



Su6 ;)
 
als je in uw adres balk adressen intikt en als je later op het pijltje drukt (naast uw adresbalk) ,dan zie je al uw adressen die je ingtikt hebt,ik heb vroeger nog gevonden hoe je dat kon wegdoen,en dat ze er niet meer opkwamen(ik denk dat je een sleutelwaarde moest veranderen)
maar ik vind dat niet meer terug,alsook op msn kan je zien met welke adressen je wilt inloggen,dat wil ik ook wegdoen, maar vind het niet meer terug hier

In IE 7:

Menubalk - Extra - Internetopties - tabblad Inhoud - Automatisch aanvullen - Instellingen - Vinkje verwijderen bij Webadressen - OK
Daarna Geschiedenis van automatisch aanvullen wissen - tabblad Algemeen - Browsergeschiedenis - Verwijderen - Tijdelijke Internetbestanden verwijderen - OK
 
nee, ik moet het dagelijks verwijderen met cc cleaner of in extra,
ik heb al zitten zoeken in tips en tricks,maar ik vind niet terug hoe ik het vroeger verandert heb
 
dat watJ.W. heeft uitgelegd heb ik gedaan,maar vroeger heb ik een sleutelwaarde moeten veranderen en dat kwam er niet meer op,en tis dat waar ik op zoek naar ben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan