Status
Niet open voor verdere reacties.

KrisVM

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

ik ben hier aant experimenteren met vhs video naar mijn pc te importeren ik gebruik hiervoor het programma cyberlink power director, als ik opneem gaat alles ok maar het enige probleem is dat de pc het geluid niet opneemt;! alle instellingen zijn nochtans goed, hij speelt tijdens het opnemen het geluid af via de pc iemand hier ervaring mee??
 
probeer deze eens Gordian Knot Codec Pack 1.9 instalgeven op alles ook al geeft hij stoptoepassing gewoon door next is altijd met deze, hoef je niet bang voor de zijn. Als het goed is moet je nu ook audio tijdens afspelen.

Laat even wat weten als dat het was,,,,,,

Grz DJ
 
Laatst bewerkt door een moderator:
probeer deze eens Gordian Knot Codec Pack 1.9 instalgeven op alles ook al geeft hij stoptoepassing gewoon door next is altijd met deze, hoef je niet bang voor de zijn. Als het goed is moet je nu ook audio tijdens afspelen.

Laat even wat weten als dat het was,,,,,,

Grz DJ

Hey DJ

heeft niet geholpen zenne, nog altijd geen audio bij afspelen van opgenomen stuk, beeld is perfect

de video is aangesloten van scart naar een hauppauge wintv 885 tv kaart en geluid in de line in van realteck geluidskaart
 
Citaat:
Origineel gepost door 1ben1
had eens zelfde probleem met premiere en moest dan een externe doorlink maken van mijn capture kaart naar mijn line in .

en hoe gaat dat in zijn werk?

Heb die pc niet meer maar dacht dat de line out van de capturekaart naar ofwel de line in van de capture ofwel naar d eline in van de pc. probeer eens een paar mogelijkheden zou ik als raad geven ?
 
Hallo,

ik ben hier aant experimenteren met vhs video naar mijn pc te importeren ik gebruik hiervoor het programma cyberlink power director, als ik opneem gaat alles ok maar het enige probleem is dat de pc het geluid niet opneemt;! alle instellingen zijn nochtans goed, hij speelt tijdens het opnemen het geluid af via de pc iemand hier ervaring mee??

De pc krijgt geluid van de films binnen want hij speelt het af.
De kabels zijn dus goed.
Kijk eens bij de geluidsmixer naar de instellingen voor opnemen of die ook goed staan.
Dat is de tab naast die voor afspelen.
 
Hallo,

ik ben hier aant experimenteren met vhs video naar mijn pc te importeren ik gebruik hiervoor het programma cyberlink power director, als ik opneem gaat alles ok maar het enige probleem is dat de pc het geluid niet opneemt;! alle instellingen zijn nochtans goed, hij speelt tijdens het opnemen het geluid af via de pc iemand hier ervaring mee??

Probeer opname van mixer te selecteren. Volume van lijn.
 
De pc krijgt geluid van de films binnen want hij speelt het af.
De kabels zijn dus goed.
Kijk eens bij de geluidsmixer naar de instellingen voor opnemen of die ook goed staan.
Dat is de tab naast die voor afspelen.

ik heb is print screen gepakt van de instellingen zoals ze nu staan

geluid.jpg
 
Ik bedoel de waarden van Uw Audiomixer (luidspreker rechtsonder op Uw scherm).
Selecteer daar opname geluid van mixer.

Inderdaad, die mixer via de luidsprekericoon in de werkbalk rechtsonder, normaal net naast je klokje.
Er staat in mijn bijlage een rood kruisje bij.
Daarop rechtsklikken en de instruvties volgen.
In vista is het rechtsklikken en kiezen voor opnameapparaten.
Daar moet je het apparaat aanzetten waarop je het geluid van je vhs hebt aangesloten (meestal heet dat line in).
 

Bijlagen

  • mixer.JPG
    mixer.JPG
    13.2 KB · Weergaven: 90
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan