video in te korten

Status
Niet open voor verdere reacties.
N

noel liephout

Gast
ik ben aan het experimenteren met een camera, nu zoek ik iets om video's in te korten en dan achteraf die verschillende kleine video's tot een geheel te maken als dat bestaat. Dit om achteraf op youtube te plaatsen . Dank bij voorbaat


[OPLOSSING]Ik weet niet of het in Vista zit maar je kan het zeker (gratis) krijgen.
http://downloads.phpnuke.org/nl/download-item-view-x-b-y-x-v.htm
Downloaden als het er niet in zit. Is gratis software.[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Noel, er bestaan verschillende programma's hiervoor. Meeste en beste zijn allemaal te betalen. Allereerst heb je Premiere, volgens kenners, het neusje van de zalm. Ulead heeft hiervoor een gelijkaardig iets. En Corel ook.
Vraag is wat wil je er eingelijk mee doen en hoe ver wil je gaan. Je kan video's inkorten in Nero Express maar dat samenvoegen zal dan niet zo best lukken als het voor Youtube is. Misschien eens proberen of je met Windows Movie maker kunt Uw doel bereiken. Ik zie Lendelede..... niet zo ver van Zwevegem. De naam zegt me wel iets maar kan er geen gezicht op plaatsen. Als met knipoog U dat bent, dan denk ik niet dat ik U reeds ken.
 
Laatst bewerkt:
ik zal ze even bezien, het is maar om sporadis te gebruiken hoor. Mijn cariere ben ik in Zwevegem begonnen bij Loncke gebr.in de bollestraat, mooie tijd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan