Status
Niet open voor verdere reacties.
beste medewerkers,

vraagje ,

ik heb een magic sing ( karaoke microfoon ) met een video uitgang , mijn vraag is kan ik een videouitgang aansluiten op een flatsreen met d-sub ingang
Dus eigenlijk soort kabel met video chinch naar d sub naar je lcd scherm

ik hoor het graag
dank[OPLOSSING]
Als het nog nodig is wil ik nog eens kijken voor je.

Neen hoor , maar toch bedankt -- is trouwens te duur - doe het nu met een flatscreen TV .
Dit hoofdstuk mag afgesloten worden thx
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
d-sub is enkel voor pc's, de signalen die erop staan voldoen aan een bepaalde norm.
cinch naar volledige scart aansluiting is beter in uw situatie, deze bevat geluid en video in beide richtingen!
 
d-sub is enkel voor pc's, de signalen die erop staan voldoen aan een bepaalde norm.
cinch naar volledige scart aansluiting is beter in uw situatie, deze bevat geluid en video in beide richtingen!

ok , maar ik heb geen scart aansluiting op de magic sing , alleen video en audio uit RCA aansluiting
 
Dan gaat het helaas niet lukken vrees ik. Er bestaan convertors verkrijgbaarheid ??? Prijs ???? Waar ?????
Staan er nog andere aansluitingen op de flatscreen?
 
neen alleen D sub , er moet wel iets in de handel bestaan die video naar vga omzet .
momenteel heb ik het gedaan met beamer en lcd tV,Feest gelukt .

Ik heb daar vorig jaar nog naar gezocht, zo een converter, maar veel te duur.
Ik denk dat het vanaf 90 euro??? was, een goed apparaat was snel boven 200 euro als ik me niet vergis.
Als het nog nodig is wil ik nog eens kijken voor je.
Ik vond er toen 6, moet dus nog iets te vinden zijn geloof ik, maar het heeft me wel enkele uurtjes gekost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan