videokaart ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

**Bam**

Gast
hallo,

ik heb een vraag laatste tijd loopt me pc spontaan vast wanneer ik hem dan opnieuw opstart komt er te staan dat een besturings programma van me videokaart een fout heeft ontedekt in de opbouw....

wat betekend dit en hoe kan ik dit oplossen ???

p.s ik weet niet ofdat ik dit onder dit board mag posten maar ben nieuw hier, dus als het verkeerd staat sorry :$[OPLOSSING]
heb nieuwe driver geinstralleerd, alleen upgrade van direct x doet die niet krijg deze (http://img361.imageshack.us/img361/2769/fout2ph1.png) fout melding


p.s. alvast bedankt voor de hulp : ) anders was het me nooit gelukt so thanks !
Die DirectX vind je HIER

Here you go
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij heb je in het juiste forum gepost ;)
Wat voor een systeem heb je, Cpu, moederbord, grafische kaart,....
Heb je de mogelijkheid om eens een andere grafische kaart in het systeem te steken?
Staat er een foutnummer bij die melding?
 
enkele gegevens:

AMD athlon 3000+
512 MB DDR

videokaart is een ATI RADEON 9200 (128 Mb)

waar kan ik de drivers downloaden, met fout melding geeft die wel een nummer aan maar zou zo niet weten welke,,,
 
Jij hebt wel een ATI kaart en dus heb je ATI drivers nodig en geen Nvidia drivers hoor (die X2 toch hehe;) )

DL hier ATI DRIVERS

Kies je OS ,dan RADEON daarne je type kaart dat is een 9200 dus
DL de drivers en installeer ze

Ook je DirectX upgraden naar 9.0c (niet 9.0b dat is een oudere versie) DL bij Microsoft

Een alternatief is de DL hier OMEGA DRIVERS
Kies daar ATI RADEON dan je OS en DL dan de drivers
Weet wel VOOR je OMEGA DRIVERS instaleerd moet je alles van ATI RADEON DRIVERS verwijderen door te uninstallen in je software

veek geluk

PS Indien je PC een ALDI pc is kan het zijn dat je de drivers bij MEDION moet halen daar aldi meestal een voor hun op maat gemaakte kaart gebruikt
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan