Status
Niet open voor verdere reacties.
met de regelmaat van een klok valt mijn videokaart uit en start de pc terug op.Ook begint hij soms op een lagere snelheid te draaien en moet ik opniew installeren om alles terug goe te krijgen.Mijn kaart is een ati 9800 pro.Weet iemand waarom dat komt en wat ik eraan kan doen.
 
Kan van alles zijn...

Temperatuur probleem?
open de case en ontstof de boel eens maar let op voor statische elektriciteit en kom vooral niet met metaal of nylon-achtige dingen zèèr dicht in de buurt van de hardware
laat de pc ook eens een tijdje draaien met de case open en kijk eens of alle fans draaien, ook die op de videokaart
zet desnoods ook eens een (tafel)ventilator dicht bij de case en laat em waaien op het moederbord

Als dat niet helpt weet je dan al dat het geen temperatuur probleem is en kan je misschien eens proberen met een andere voeding, mogelijks zit je met een te kort aan spanning?
Barstjes in het moederbord valt doorgaans ook onder spanningsproblemen maar los je uiteraard niet op met een andere voeding.

Videokaart eens weer uithalen en opnieuw deftig in het slot steken?

Overclocking?


Krijg je anders geen BSOD's te zien?
 
Als je nog eens "verwijzingen" krijgt noteer die fout dan eens aj wilt of neem een screenshotje en probeer dan eens een nieuwe thread onder *Software hulp* hier op het forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan