Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
start een "regedit " op
ga naar HKey-Local-Machine \ Software \ Microsoft \Windows NT \ CurrentVersion \ SoftwareProtectionPlatform
dubbel klik deze laatste en je ziet de key in het linker veld onder de naam " BackupProductKeyDefault "

Ashampoo_Snap_2015.07.29_21h12m31s_004_.jpg
 
Heb de Win 10 nog niet gekregen. Logo staat er nog altijd.
 
Wat ik wel al gemerkt heb is dat op de laptop en pc die al geüpgraded zijn naar Windows 10 beide de zelfde product key hebben. Dus veronderstel ik dat de andere 3 pc's ook de zelfde product key zullen krijgen.
 
tevens zijn het Retail licenties m.a.w. 1000x opnieuw te gebruiken !
open maar eens een opdrachtprompt met administrator rechten en geef de opdracht slmgr.vbs -dlv in en druk op enter ...( let op de spatie na vbs )
je ziet vervolgens dit scherm ....

Ashampoo_Snap_2015.08.05_23h35m15s_009_.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wat ik wel al gemerkt heb is dat op de laptop en pc die al geüpgraded zijn naar Windows 10 beide de zelfde product key hebben. Dus veronderstel ik dat de andere 3 pc's ook de zelfde product key zullen krijgen.

Productcode is de code die bij het product hoort . Voorbeeld Windows 7 Starter en Windows 7 Home premium zijn twee verschillende producten. Een licentiecode hoort dan bij de computer waarop je het produkt installeert.
 
ik heb een legale versie van w7,
maar had een ilegale er op staan nu heb ik w10 er opgezet,
maar nu pakt hij die legale w7 code niet aan ?

HELP,
 
@fried je had dus een legale versie aangekocht en deze heb jij vervangen door er een NIET legale Windows er op te zetten !
**is de recovery nog aanwezig van de legale versie dan draai je eerst de upgrade terug door terug te gaan naar je vorig besturingssysteem ( hiermee bedoel ik de NIET legale versie).
daarna pas je de recovery toe en ga je terug naar legale versie ...daarna upgrade je deze naar de Windows 10

***het is inderdaad wel niet slim geweest om een legale Windows te vervangen met een Niet legale versie !
en hopelijk kun je terug gaan naar de legale versie !
 
Ik wacht nog op de pro versie. Ik kreeg dit al :
Bezig.jpg
Als ik de setup start uit de betreffende map, krijg ik dit :
W-10.jpg
 

Bijlagen

  • W-10.jpg
    W-10.jpg
    13.4 KB · Weergaven: 165
onderste afbeelding is te klein genomen om er iets van te maken !

denkelijk vermoed ik dat niet alle bestanden aanwezig zijn ... waarom gebruik je het Media Creation Tool niet !
 
onderste afbeelding is te klein genomen om er iets van te maken !

denkelijk vermoed ik dat niet alle bestanden aanwezig zijn ... waarom gebruik je het Media Creation Tool niet !

Afbeelding aangepast. Ik heb de Media Creation Tool niet voor de W-10 Pro.
 
Afbeelding aangepast. Ik heb de Media Creation Tool niet voor de W-10 Pro.

dat maakt ook niets uit ...het Media Creation Tool laat je toe om rechtstreeks te upgraden ...
het is jouw huidige licentie die beslist welke versie je krijgt ...

je heb ook de optie om een media aan te maken om deze dan later te gebruiken ...
bij deze optie dien je dan aan te geven welke iso jij wilt bekomen ..
Ashampoo_Snap_2015.07.29_21h44m58s_006_.png
 
jouw afbeelding vermeld dus dat er inderdaad een bestand ontbreekt ... is jouw systeem up2date ?
 
Geloof het nu of niet, ik selecteer de updates en krijg bericht dat ik kan upgraden. Alles perfect verlopen. Staat nu op Win 10 maar een gebruiksaanwijzing zou van pas komen. Heb nooit echt met de 8 gewerkt en is opnieuw anders. Het wordt opnieuw zoeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan