Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo,Telkens als ik mijn pc opstart krijg ik de volgende melding,"""Destroy th@t F.... messenger now!""" , het telt af van 5 naar 0 … als hij op 1 komt sluit ik het af door op kruisje te klikken..,wie weet wat er gebeurd eenmaal hij op 0 staat
heb al tot 2x toe een volledige scan gemaakt met avg, maar tevergeefs,hij vindt niets...
oja,Eerst start namelijk een dos schermpje met windows system cmd ,dan pas de rare melding

30u93l4.jpg
 
Het ziet er naar uit dat je een besmetting hebt opgelopen.

Even wachten tot Rosty Online is, dit is zijn afdeling.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Scan eens met "malwarebytes Anti-malware" (free)of/en "SuperAntiSpyware free edition".
 
ik heb met AVG nogmaals gescand ( 4uur),dit zijn de 4 meldingen die ik kreeg, alle 4 opgeschoond,pc heropgestart, en ja het "virus" was er dus weer grrrrr, ik heb dan "explorer 8" op de pc gezet nogmaals heropgestart en het blijft terugkomen


"C:\delete\recover\PowerDataRecovery.exe";"Trojaans paard Downloader.Generic7.VUV";"Verplaatst naar de quarantaine"
"C:\Documents and Settings\bossuyt geert\Local Settings\Temp\imqgiqrc.dll";"Trojaans paard Vundo.GW";"Verplaatst naar de quarantaine"



"C:\Config.Msi\1780408.rbf";"Adware Generic3.AGQP";"Verplaatst naar de quarantaine"
"C:\System Volume Information\_restore{D786E0BB-1C34-4673-BCA6-1BB91F86BD21}\RP858\A0075981.rbf";"Adware Generic3.AGQP";"Verplaatst naar de quarantaine"
 
virus messenger

virus messenger

Als het om deze gaat,kijk dan eens met de verkenner wat erin dat bestand staat.
c:\windows\squashim.bat
Succes
 
als ik het progamma "combo Fix" uitvoer dan vraagt hij inderdaad om mijn antivirus uit te schakelen, is het voldoende om alleen mijn "link scanner" uit te schakelen?resident shield kan ook op non actief gezet worden.. (avg free 8.5.387) om mijn volledige antivrus af te leggen lukt blijkbaar niet...


ik heb dit nu gedaan Ga naar start > uitvoeren > msconfig > opstarten, en verwijder het vinkje voor "squashim"

pc wordt nu heropgestart...
 
door het af te vinken krijg ik de melding niet meer, is het nu verstandig om (squashim.bat)verwijderen in windows ? of moet ik nog een combo fix doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan