Status
Niet open voor verdere reacties.

minoe

Steunend lid
Vip Lid
Een vriend van mij krijgt zijn mails niet meer geopend en denkt dat de problemen zijn begonnen met het binnenkrijgen van die ene mail.Hij kan deze zelfs niet verwijderen.Hij wekt met OE
Ben ook op zoek naar een msn fix die de virussen die je binnenhaalt via msn kan verwijderen.
Ben er zo ne keer ééntje tegengekomen maar vind het niet meer terug.Wie kan er mij helpen.
 
MSN FIX voor XP/2000

MSN FIX voor XP/2000

Download hier MSNFix by BendeBoy (Mirror) en sla het op je bureaublad.
Dubbelklik MSNFix.exe, er zal nu een icoontje op je bureaublad verschijnen.

Dubbelklik het icoontje "Start MSNFix"en laat het zijn gang gaan.
(Indien je meldingen krijgt van je scanner e.d. sta dit toe).

Het bestand gaat zijn taken uitvoeren, je hoeft ondertussen niets te doen. Zodra het klaar is en eventueel na herstart zal het een rapport openen (C:\MSNFix.txt). Post deze in je volgende reactie.

Post dat logje dan eens hier van MSNFix.
 
Download hier MSNFix by BendeBoy (Mirror) en sla het op je bureaublad.
Dubbelklik MSNFix.exe, er zal nu een icoontje op je bureaublad verschijnen.

Dubbelklik het icoontje "Start MSNFix"en laat het zijn gang gaan.
(Indien je meldingen krijgt van je scanner e.d. sta dit toe).

Het bestand gaat zijn taken uitvoeren, je hoeft ondertussen niets te doen. Zodra het klaar is en eventueel na herstart zal het een rapport openen (C:\MSNFix.txt). Post deze in je volgende reactie.

Post dat logje dan eens hier van MSNFix.
Is inderdaad deze dat ik ergens tegengekomen was maar link werkt niet.:duimop:
 
Heb nu pc gaan halen.Als pc enkele minuten aanligt en men bezig is met wat valt hij telkens uit.Aan wat zou dit kunnen liggen.Heb ook gezien dat hij de antivirus van telenet gebruikt.Is deze ok of toch beter een ander opzetten en hoe installeer ik deze opnieuw na format.Denk van hem te formatteren maar graag eerst jullie hulp.Als ik eventuel format uitvoer hoe installeer ik juist de router(draadloos) en hoe beveilig ik deze want zou de eerste keer zijn dat ik dit doe.Ikzelf werk namelijk nog met adsl modem(dommel).Kan ik instellingen van de router evntueel ergens opslaan of lukt dit niet ?Heb router wel niet meegenomen.Ligt nog bij hem thuis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan