Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe vind je een virus op je pc, want kweet ni goe hoe ik dat moet vinden, ik heb nogtans de antivirus windows live one care, maar weet niet of die wel goed werkt, wie kan mij helpen?

groetjes
 
werkt je pc niet goed meer misschien?
Beschrijf dan eens wat precies het probleem is.
Het kan ook andere oorzaken hebben als er iets niet goed meer werkt.
 
werkt je pc niet goed meer misschien?
Beschrijf dan eens wat precies het probleem is.
Het kan ook andere oorzaken hebben als er iets niet goed meer werkt.


ik heb een siemens computer, en nu is het een tijdje geleden, maar soms begint hij te piepen zo luid een 10 tal seconden en dan valt hij uit. Ik heb ook veel problemen met internetbrowser ik ben naar iets aan het kijken en hij valt weg en dan verzend hij een probleem rapport, dusja weet eigenlijk niet goed wat het is
 
Er lijkt meer te zijn dan een virusje.
Het wegvallen van je browser kan daardoor komen, maar als je een virus hebt moet je normaal meer problemen hebben op termijn.
Probeer eens firefox
Het andere stukje van je beschrijving vind ik onrustwekkender.Dat uitvallen van je systeem na piepend geluid.
Kan je dat verduidelijken.
Is het een gewone pieptoon vanuit de pc-luidspreker, dan kan het nog meevallen.
Het gebeurt ook wel eens dat er een ventilator versleten is, of vastloopt door stof waardoor die begint te piepen.
Dan kan het systeem uitvallen door hitte, en dat mag niet te vaak gebeuren.
Installeer eens siw en ga in de linkerkolom naar " sensoren "
Klik dit aan en laat weten hoe de temperaturen zijn.
Houd dat een tijdje in de gaten.
Is je conputer enkele jaren oud, best krijgt hij dan zo snel mogelijk een onderhoudsbeurt (openschroeven en ontstoffen).
Laat je bijstaan door iemand met kennis van de zaak, of als je het zelf wil proberen, informeer je dan vooraf goed over het hoe en waarom.
Ik zal je dan een en ander verduidelijken.
 
Het ontstoffen heb ik zelf al gedaan een tijdje geleden en sindsdien piept hij niet meer, het kwam niet uit de luidsprekers maar van de computer zelf, ga nu firefox downloaden, al bedankt voor mij te helpen
 
re temperaturen

re temperaturen

Er lijkt meer te zijn dan een virusje.
Het wegvallen van je browser kan daardoor komen, maar als je een virus hebt moet je normaal meer problemen hebben op termijn.
Probeer eens firefox
Het andere stukje van je beschrijving vind ik onrustwekkender.Dat uitvallen van je systeem na piepend geluid.
Kan je dat verduidelijken.
Is het een gewone pieptoon vanuit de pc-luidspreker, dan kan het nog meevallen.
Het gebeurt ook wel eens dat er een ventilator versleten is, of vastloopt door stof waardoor die begint te piepen.
Dan kan het systeem uitvallen door hitte, en dat mag niet te vaak gebeuren.
Installeer eens siw en ga in de linkerkolom naar " sensoren "
Klik dit aan en laat weten hoe de temperaturen zijn.
Houd dat een tijdje in de gaten.
Is je conputer enkele jaren oud, best krijgt hij dan zo snel mogelijk een onderhoudsbeurt (openschroeven en ontstoffen).
Laat je bijstaan door iemand met kennis van de zaak, of als je het zelf wil proberen, informeer je dan vooraf goed over het hoe en waarom.
Ik zal je dan een en ander verduidelijken.



Ik moet er wel bij zegge dat hij al van rond de middag aanstaat en al een paar keer in slaapstand gegaan is

SYSTIN 47

Cputin 71

AUXTIN 49


THRM 73

HDD 39
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan