Status
Niet open voor verdere reacties.
Hello
wat moet ik doen ik zit met norton antivirus van 2009
ik heb cckleaner en pc tools spyware doctor en nu zit ik met 380 infecties op welk programma kan ik gebruiken voor dat weg tekrijgen en dat is
application trackingcookies
adware advertising
rogue antispyware regtool
heur engine packed themida rga
ik dank u tot wederhoren
 
380 infecties

380 infecties

Als je met zo'n aantal infecties zit zou ik persoonlijk toch mijn systeem geheel herinstalleren.
Waarvan haal je dit getal?
 
download dit gratis programma,doe een update en doe een volledige scan in veilige modus

dit is ook gratisDe belangijkste functies samengevat:

Schoon je computer op! Verwijder onnodige programma's en onnodige functies en repareer fouten in shortcuts!
Maak je computer sneller! Beheer de programma's die automatisch opgestart worden, optimaliseer je geheugen!
Zorg voor veiligheid! Verwijder bestanden die gevoelig kunnen zijn voor de veiligheid, cookies, history enzovoort worden perfect beheerd.
Benut je schijfruimte optimaal! Duidelijke overzichten en het verwijderen van onnodige (dubbele) bestanden.

Deze versie werkt ook onder Vista

beide programma's zijn nederlandstalig


En hier vind je nog een hele waaier van programma's
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Norton

Norton

infecties ! zo zie je hoe goed norton is

Ik zelf gebruik geen betalende virusscanner meer, maar weet dat Norton een van de beste is. Zijn vroegere werking sleept die nog steeds met zich mee en als de naam norton valt zijn er altijd die moeten aanvallen. Ik hou veel statiestieken in het oog wat betreft hun degelijkheid en Die staat bovenaan, wat je er ook van wil maken.
En als je logisch gaat nadenken is wat Benjamijn zegt niet logisch. 380 besmettingen. Of die werkte zonder bescherming, of hij heeft een programma afgehaald die hem nu zegt dat hij met zo een aantal besmettingen zit....Of zijn scanner is door een beestje lam gelegd.
380 besmettingen zonder ook maar één belletje te laten rinkelen? Lijkt me niet logisch.
Vandaar dat ik wou weten welk progje hem dit verteld.

En geen enkele scanner haalt alles er uit, wat ze ook mogen van de toren blazen.
De scanners lopen nog altijd achter de feiten aan en moeten het net afschuimen, op jacht naar nieuwe besmettingen en ondertussen doen die hun werk.
 
hello
vriendelijk bedankt voor het oplossen van de virussen maar heb ze kunnen wegkrijgen met pc tools spijware doctor die had er 680 infecties gevonden maar ja toch nu toe is opgelost ik dank iedereen voor de reaktie dat ik gekregen heb vriendelijke dank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan