Status
Niet open voor verdere reacties.
t'ja het is niet de enige negatieve post over vista en er zullen er nog meer volgen ....; zo blijkt dat volgens dezelfde site dat de updates van 10 naar 5 jaar komen voor vista .... vista in de sporen van win ME ?? (lachen)
 
nou ik had bijna 3 maanden terug vista er al o zitten en ben er eigenlijk wel tevreden mee was toender tijd wel een flinke tijd bezig voor de drivers
en bepaalden progammas voor vista zoek maar vond het wel de moeite waard
 
zelfde hier , heb hier ook vista zitten en ben daar zeker heel tevreden mee vind zelf dat als veel vlugger en vlotter werkt dan de xp maar ja elk zijn eigen mening hierover
 
Ik ben de Ultimate 64 bit aan het uittesten

Ik ben de Ultimate 64 bit aan het uittesten

* Qua lay-out kan dat niet verbeterd worden zou ik zeggen.
* Ik heb even gezien naar het Ram geheugen dat ie al opslokt in rusttoestand en dat is berhoorlijk veel, zo'n kleine 600 Mb, vandaar dat sommigen Vista natuurlijk trager vinden. Als je echter tevreden bent met minder uitdimmende en minder beeldeffecten dus dan zit je ineens al veel lager.
* Ook, maar dat geldt voor elke PC, laat geen programma's opstarten die je maar af en toe gebruikt. Je kan dit instellen namelijk.
* Het is ook zo dat je best een Pc hebt van het zwaardere type en ik zou dan ongeveer 1,5 Gb aan Ramgeheugen voorzien.

* Mijn nieuwe PC is met een Dual Core (2 processorkernen) een AMD Athlon X2 64 bit 4800+ ( = 2 x 2.200 Mhz)
Denk nu ook niet dat dit een heel vlugge PC is .... Hij kan wel veel meer aan tegelijk. Je mag dus qua snelheid niet zeggen : "ik heb een 4.400 Mhz" want dat klopt niet. Het blijft een 2.200 Mhz, rapper niet dus ....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan