vista 64 bit versus 32 bit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Silverwing

Gast
Als er vista 64 bit op een(game) pc staat gaat alles dan wel behoorlijk werken en moeten er dan 64 bit versies van programma's opstaan of werken de 32 bit versie's ook perfect.[OPLOSSING]
Bedankt voor de antwoorden,heb het geprobeerd en Nod 32 en Nero gingen al niet,heb dan maar een 32 bit genomen.

[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In vista 64 bit werken hier de meeste games perfect, al kom ik wel eens een game tegen die het niet doet.
Als je een amd 64bit of een intel 64 bit processor hebt werkt alles ook iets sneller, toch voor mijn amd athlon.
Er zitten 2 mappen in voor programma's, nl de map program files, maar ook de map program files (x86) waar de 32bit programma's in terecht komen.
Ik heb toch zo een 350 games gedraait waarvan er dus enkele waren die niet lukten (denk tussen 5 en 10 games)
Dit waren wel oude dos games van + 15 jaar.
De andere games die aanvankelijk niet wilden kreeg ik al snel draaiend door de compatibiliteitsmodus te gebruiken.
 
Bedankt voor de antwoorden,heb het geprobeerd en Nod 32 en Nero gingen al niet,heb dan maar een 32 bit genomen.
 
Vreemd, nero8 werkt hier en nero 7.8 ook.
Nod32 nog niet geprobeerd, ga ik straks eens doen.
Zal dan deze post aanpassen.
Ik ga eens proberen met mijn oude nero 6 en 6 ook.

Op 64 bit werkt de oude nero dus niet.
Vista x32 heb ik nu niet op de pc.
Ik ga het later toch eens proberen.
 
Laatst bewerkt:
Nijltje,

De versie 6 heeft sowieso een compatibiliteitsprobleem met vista, die er ook in zit bij de 32 bits versie, doh ben ik benieuwd of het werkt.

Mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan