Status
Niet open voor verdere reacties.
Insstalleerde firefox op mijn computertje (vista home premium) geen probleem het word gestart en blijkt goed te werken.
Sluit browser af en wil die terug op starten en krijg het volgende bericht :
"the programm must close to allow a previous installation attempt to complete Please restart"

Niks firefox, heb het verwijderd en geherinstalleerd met het zelfde resultaat.
Iemand hier weet van en een oplossing?
Groeten, Monne
 
Negatief is dat ik de mij vertrouwde firefox niet geinstalleerd krijg, maar verder kan ik ( nu hé- afwachten)
Positief bij ons is dat het zeer snel werkt, grafisch mooi is en nog wat dingetjes hoor.
Ook dien ik te zeggen dat het een nieuwe machine is en dat upgraten op de andere pc er niet inzit daar ik (persoonlijk) vind dat de kostprijs niet de meer waarde verechtvaardigd.

Dus nog eens een oproepje of iemand me helpen kan die firefox degelijk op de nieuwe pc te instaleren.
 
verwijder alles eens wat met firefox te maken heeft mappen enz laat ccleaner eens draaien heropstarten en nog eens installeren ik heb dat ook nog voorgehad bij xp maar bij mij draait ff goed op vista
 
Nog een late reaktie : Moest vandaag terug aan de slag met die vista en nog altijd geen firefox kunnen installeren, alles verwijderd van firefox opnieuw geinstalleerd en noppes.
Dit vond ik op een forum en citeer :
"The program must close to allow a previous installation attempt to complete. Please restart."

If you are receiving this message when attempting to start Firefox and a restart has no effect (bug 283680):
Open the Firefox installation directory (usually C:\Program Files\Mozilla Firefox) and delete the file "xpicleanup.dat" [4].

Windows Vista: Open the C:\Users\<your_username>\AppData\Local\VirtualStore\Program Files\Mozilla Firefox folder and delete the file "xpicleanup.dat". The "AppData" folder is hidden by default; to open it, either enable viewing of hidden files and folders or go to "Start -> Start Search" and type in %APPDATA% to open it. You may need to first end the "xpicleanup" process, if found, in Windows Task Manager and delete the file "xpicleanup.exe" in the Firefox installation directory [5].
[edit]
"Error opening file for writing..." on Vista

Firefox may require you to be logged in as an administrator. As a workaround, to launch Firefox, right-click the icon and choose "Run As Administrator".[6][7]"

En nog altijd geen firefox ik geef het op, misschien dat een volgende versie van de mij zo vertrouwde browser dan wel zal werken.
 
Alé zal het nog niet helemaal opgeven, na mijn vakantie proberen we het nog eens en laat je dan de uitslag weten. Bedankt ook om me wat moed gegeven te hebben met dat linkje. (gt)
 
Jammer dat firefox niet werkt op uwen pc men vista .
Ik zit nog steeds met mijn XP bezig en natuurlijk firefox IE heeft helemaal afgedaan bij mij. Geen probsmet Active X en popups en dergelijke meer en sneller ook nog . Wat moet ne mens meer he .
Hopelijk komt er snel verandering in . Ik zou zeggen hou de updates van firefox ook in de gaten , die kunnen mischien zo verholpen zijn met een nieuwere versie van firefox .
Ik ben eigenlijk wel fan van mozzila , heb thunderbird ook draaien op mijn pc en ben er ook heel tevreden over .
 
Nog even vermelden dat Firefox op die pc met Vista geïnstalleerd geraakt is.
Heb de aanwijzingen op de site van de makers welke Ivan in een hierboven gegeven reactie doorgaf gevolgd zonder resultaat, het is te zeggen dat ik dat bewuste bestandje niet verwijderd kreeg "xpicleanup.dat" .

Heb de computer dan opgestart in veilige modus en heb het dan zo kunnen verwijderen.

Na een heropstart en een paar plug-ins gedownload te hebben werkt die Firefox met Vista zoals ik het wou.

Hierbij nog even wat commentaar over Vista : Mooi, knap, maar een te gekke enerverende soort beveiliging en moeilijker aan te passen dan XP.

Enfin, ben blij dat er mijn vertrouwde browser opstaat.
 
Ben blij voor u dat firefox nu ook op je Vista apparaat draait. Ik dacht eigenlijk dat de laatste versie die bug van de hand had , blijkbaar niet . Ik zou ook liefst nooit nog met IE werken .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan