Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi
Ik heb besloten Vista te herinstalleren omdat er de laatste tijd teveel problemen opduiken.
(zie: update werkt niet goed - sp1 is niet te installeren-knipprogramma werkt niet goed-enz.)
Ik heb nog enkele vraagjes voor ik er aan begin:

Ik werk met Morzilla Firefox ---> kan ik mijn bladwijzers op memostick opslaan om na
herinstallatie terug te plaatsen ????

Moet ik C schijf eerst wissen of kan ik gewoon Vista cd instoppen herstarten via cd en zo
Vista hernieuw installeren ???? (verwijderd hij dan zelf alles van C schijf?)
 
Bladwijzers opslaan is heel eenvoudig :
Open Firefox klik op de bovenste balk op 'Bladwijzers' en daarna op 'Bladwijzers organiseren'
dan klik je op 'Bestand' en dan op 'exporteren' daar blader je naar je sticke en opslaan.

Om ze terug te importeren open je terug Firefox terug een klikje op 'Bladwijzers', terug 'Bestand' en daarna op 'importeren'
Let op je moet bladwijzers aanklikken op de bovenste balk.

Je tweede vraag zal wel iemand beantwoorden met wat meer kennis.
 
Voor een volledige format moet je in dos geraken.
Je kan killdisk gebruiken, maar ik gebruik liever een oude windows.
Op deze pagina kan je oude opstart images downloaden, die brand je met nero.
Gewoon dubbelklikken op de iso en nero schiet in gang. (anders start nero burning rom, kies no multisession.
Ga naar recorder en kies 'image branden.
Dan navigeren naar de iso en branden maar.
Zelf kies ik steeds windows me.
Dan ga je naar de site van QDI waar je het bestand lf.exe vind.
Deze zet je ook op cd of floppy.
Als je de iso uitpakt kan je ook alles op 1 cd bij elkaar gooien, hij blijft opstartbaar, maar dan brand je gewoon alle bestanden als data met nero express.
Start de pc en wanneer je een zwart scherm krijgt met 4 opties kies je de 2e "opstarten met cdrom ondersteuning.
Je krijgt dan een zwart scherm met alleen 'A:\
alle bestanden worden geladen in de pc, de cd met lf.exe moet je dan plaatsen in de cdrom.
Je hebt 1 schijf, de andere moet losgekoppeld zijn.
Je cdrom is dan normaalgezien station D
Om naar dit station te gaan tik je achter A:\"d:" gevolgd door enter (zonder die haakjes)
Als je commando dir/p invoert krijg je de bestanden te zien die zich op dit station bevinden.
lf.exe moet daar tussen staan.
Op een azertyklavier staat die schuine streep naast de rechtershift zonder shift in te drukken.
voer dan commando "lf in en volg de instructies.
Enkele uren later kan je vistadvd er in en herstart je voor de instal
Ik werk aan een tutorial.
Ik verkies deze methode omdat er met lf ook melding word gemaakt van beschadigingen op de harde schijf.
Geef me eens de naam van de fabrikant, die heeft ook een programma om dit low format te doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan