Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
ik ben nieuw hier maar mijn laptop begon allemaal gevaren op te geven via AVG...
na paar keer viel hij uit, waarna ik hem later even probeerde aan te zetten.
ik kwam tot accountselectie, klikte op mijn account en gaf 'problem opening user, please close down the application'.

Ik probeerde via veilige modus op te starten maar kreeg exact hetzelfde, waarna ik ook ondervond dat systeembeheer faalde. wat ik natuurlijk helemaal niet normaal vind hé...

Dusja, ik ging dan naar een vriend met een herstel-cd voor vista, maar dit blijkt ook niet te helpen. Nu wil ik myn hele HDD leegmaken (niet langs vista zelf want dat lukt niet meer) en alles opnieuw installeren.

Kunnen jullie mij helpen?

dank bij voorbaat,
Ryusaaki
 
De opstart/boot sequentie in de BIOS veranderen maw de dvd als eerste laten opstarten, dan zal de herstel cd/dvd kunnen opstarten.
 
dus bij het opstarten naar BIOS gaan en opst/boot seq veranderen?
of doet de dvd dat?

kan je het aub wat verduidelijken want met die herstel-cd was ook geen pretje toen, viel halfverwege uit...
 
Als je kan opstarten in veilige modus en je zit de keuzepagina,probeer dan de 2 opties eens:
1.Laatste bekende juiste configuratie: kies deze optie om Windows te starten met een eerdere, juiste configuratie.
2.Active Directory terugzetten: deze modus is alleen geldig voor domeincontrollers met Windows. In deze modus wordt Active Directory gerepareerd.
 
hij geraakt wel in veilige modus, maar dat blijft dan bij het bureaublad staan en meer niet...

ik ga nu eens even proberen via een andere VISTA (gekregen van vriend om het uit te proberen)

als dat niet lukt moet ik zien te weten te komen hoe ik alles terug kan installeren en alle kaarten kan toevoegen...
 
Ik ga vandaag nog proberen een handleiding te maken hoe je vista of windowd 7 moet installeren helemaal in film.
Zal morgen klaar zijn.
 
Ga deze dagen nog 2 maken vista herstellen en langs dvd vista herstelpunt weer plaatsen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan