Status
Niet open voor verdere reacties.
zit wat met vragen rond vista mail, krijg sommige bijlagen niet open en krijg dan een wordpad document met onleesbare tekens hoe dit oplossen en hoe komt het dat ik ook outlook erop staan heb en dat ik er niet mee werk maar dat daar toch niet te verzenden word dokumenten in terecht komen, krijg je voor elke contactpersoon zo een hoofdje en waarom geeft hij sommige niet automatisch bij het maken van een nieuwe mail met de beginletter ?
 
ik denk dat je sommige dingen van word of zo, niet open krijgt omdat deze gemaakt zijn met word 2003, en als je word 2007 op uw vista hebt staan geeft hij alleen rare tekens, heb ik ook al gemerkt
en ik denk niet dat office 2003 draait op vista, of ben ik verkeerd
 
tania heb je al eens geprobeerd om de bijlagen eerst op te slaan en dan openen met het progam waarvoor het document is bedoeld.
welk bestand type is het ?

heb je al bij internet , extra internet opties ,programa's ,je email program dat je gebruikt ingezet en op ok gedrukt
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat je sommige dingen van word of zo, niet open krijgt omdat deze gemaakt zijn met word 2003, en als je word 2007 op uw vista hebt staan geeft hij alleen rare tekens, heb ik ook al gemerkt
en ik denk niet dat office 2003 draait op vista, of ben ik verkeerd

Office 2003 werkt perfect samen met vista hoor ;)

Yves
 
ja dat wel maar ik bedoel als er op vista de office 2007, staat en jij stuurt iets dat gemaakt is met word 2003, dan krijg je die eigenaardige tekens
 
Goh ja sorry dat weet ik niet als je je bestanden gemaakt hbt met office 2007 en je slaat ze op als 2003 bestand kan je die wel openen met je office 2003 want die mogelijk bestaad

yves
 
heb het supperdruk en probeer gewoon al mn mails te lezen alle dagen + netbanking voor betalingen, voor de rest nog vannales te lezen en bekijken rond fototoestel canon en nieuwe printer, maar ook veel dagdagelijks werk met 2 kids alleen dus alvast bedankt en probeer in toekomst eens meer op forum te komen maar ook daar nog wat extra zoekwerk om er deftig mee te werken maar vele vrienden en kenissen en van onze IT op werk wegens problemen op mijn pc aldaar vele gesprekken en antwoorden maar nog weinig over vista en wat kost office voor vista ?
 
dank u maar momenteel te druk met mn 2 kids alleen en nog steeds niet door verhuisdozen want ook mn werk en mn dadagelijkse huishiouden + sport kinderen kom zelf niet aan ontspanning toe
 
Is uw vraag opgelost, zoja dan zouden wij graag de oplossing weten zodat wij deze topic als opgelost kunnen beschouwen.


SIMBA
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan