Status
Niet open voor verdere reacties.
T

telerke

Gast
Pas wel op: een release candidate blijft toch een bètaversie. Hoewel het normaal gezien erg stabiel en veilig zou moeten zijn, raden we je aan om het besturingssysteem op een andere partitie te installeren, zodat je nog steeds terug kan naar je vroegere OS. Gaat er dan toch iets onherstelbaar fout, dan is dat geen ramp.

Nu een klein vraagje, Als ik W7 over mijn Vista installeer en krijg ooit problemen kan ik dan mijn Dell computer noch formateren met mijn bij geleverde software oem versie Vista, anders zou het een ware ramp zijn moest dit niet meer kunnen. ;!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij Microsoft altijd grote beloftes maar kleine beloningen. Dan zouden ze dit normaal wel beter mogen doorgelichten. ;! Ik eens contact opnemen met Microsoft en eens horen wat er schuilt zit bij ons belgen landje. We staan weer voor (nar)(nar)(nar)(nar)(nar)
 
Snel reactie gehad van MS Benelux, wij mogen weer geduldig wachten. Maar dit zijn al gewoon. ;)

Hun bericht. :p

Wij bedanken u voor uw e-mail aan Microsoft.

Er bestaan zeer veel talen nog niet in Windows 7, dus er is echter geen sprake. Omwille dat windows 7 nog lang niet klaar is word het voor testdoeleinden eerst in de talen beschikbaar gemaakt die de meeste mensen kunnen. Zou men het al voordien in alle talen gereed maken , dan zou het te lang duren vooralleer het product klaar is, omdat men na elke verandering elke taal moet wijzigen.


Maar waarom al die tussentijdse boodschappen ? ;)
 
Dat ze dan hun producten zelf testen :p

Dit veronderstel ik ook, ik koop in computerzaken ook geen software zoals games die in de testfase zitten of andere software. Als ik een nieuwe computer koop mag ik hem ook eerst geen maanden testen en dan terug doen en zeggen ik ben niet tevreden. :nee:

Ze hadden op hun minst kunnen vermelden dat RC 7 nog maar in 5 talen beschikbaar zou zijn. Mijn part hoeft het niet meer. Blijf nu wel bij Vista en heb geen problemen. ;) en in de nadere toekomst een stap naar een Mac. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan