Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie kan mij helpen ?

Ik wou daar juist men laptop opstarten en het lukte niet

Ook als ik veilige modus selecteer lukt het niet

Als ik bij de opstart opties F8 : herstellen kiez dan moet ik eers een taal kiezen dit gaat ok

Dan krijg ik een schermpje dat vraagt om een partietie te kiezen, dit gaat niet mijn lijst is leeg

Als ik kies voor stuurprogrammas te instelleere : Hier weet ik niet wat te doen

Hoe moet ik nu verder ??? Ik kan ook vista herinstalleeren maar dan ben ik al mijn gegevens kwijt, en dit wil ik liever niet
 
niets lukt, ik heb geprobeerd een opstart herstel te doen dit lukt niet.
en ik heb geprobeerd een system restore te doen en dan slaagt hem vast.

Nu krijg ik alleen nog een zwart scherm.

Nog iemand een idee ?

Of als iemand een manier weet dat ik mijn bestanden kan behouden ?

Hier bedoel ik mee dat ik vista terug opnieuw instal. mijn mijn doc. die erop staan kan behouden.

Wie weet raad ?
 
Normaal als je xp staan heb en je wil vista installeren zal vista op de schijf een map aanmaken met je oude bestanden er op (windows old)
Of dat het in uw geval ook zal zijn als je vista staan heb en opnieuwe wil installeren weet ik niet nog niet zelf getest.
 
Normaal als je xp staan heb en je wil vista installeren zal vista op de schijf een map aanmaken met je oude bestanden er op (windows old)
Of dat het in uw geval ook zal zijn als je vista staan heb en opnieuwe wil installeren weet ik niet nog niet zelf getest.

Dat zou moeten denk ik.
Ik heb ooit een pc gehad met de mappen vista.old, vista.old1 en vista.old2.
Alle mappen hadden nog de data bewaard.
En die mens was blij verrast toen hij zijn oude data terughad die hij al lang kwijt was.
 
Aan allen bedankt, ik heb vista terug geherinstall;

En ik heb een map vista old, maar daar heb ik een nieuwe tread voor geopend

thx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan