Vista update Rollup for activeX killbits bit installeert NIET!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Vroeg me af of iemand met dezelfde probleem kampt:
Ik kan de nieuwste update van Microsoft ' Rollup for activeX killbits bit' niet installeren. Progress tijdens installatie blijft op 0% ( meer dan 2 uur al).
OS: Vista Home Premium 32 bit
 
Hallo,
Vroeg me af of iemand met dezelfde probleem kampt:
Ik kan de nieuwste update van Microsoft ' Rollup for activeX killbits bit' niet installeren. Progress tijdens installatie blijft op 0% ( meer dan 2 uur al).
OS: Vista Home Premium 32 bit

Ik weet niet of dit het precies kan wezen? maar dat vond ik misschien is daar het probleem aan te wijden.


Microsoft update sloopt Visual Basic applicaties
14-02-2009,10:30 doorRedactie
Reacties: 13
Eén van de Microsoft updates van afgelopen dinsdag zorgt ervoor dat bepaalde programma's niet meer werken, waardoor bedrijven hun klanten nu adviseren om de patch te verwijderen en Automatische Updates uit te schakelen. Grote boosdoener is de Update Rollup for ActiveX Kill Bits, die kwetsbare ActiveX Controls uitschakelt. Deze maand gaat het om de Visual Basic 6.0 Runtime Extended Files, Akamai Download Manager en Research in Motion (RIM) AxLoader controls.

Sommige applicaties zijn van de Visual Basic control afhankelijk en functioneren na installatie van de patch niet meer naar behoren. Een van die programma's is “Office Tools Pro", waarvan de ontwikkelaar gebruikers adviseert om de update te deïnstalleren en Automatische Updates in Windows uit te schakelen, wat herhaling in de toekomst moet voorkomen.
Tags: active xmicrosoftpatchdinsdagwindows
Volgende: 50 miljoen Firefox gebruikers surfen met lekke browser
Vorige: Consumentenbond wil misbruik persoonsgegevens bestraffen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan