Windows 10 Voordeligste pre paid kaart voor downloaden muziek

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil zo nu en dan eens een nummer downloaden en deed dit voorheen via I tunes met een prepaid kaart.Nu I tunes gaat stoppen zoek ik een alternatief waar ik ook met een prepaid kaart kan downloaden.Maar wat is de beste/voordeligste dienst?Apple music,Spotify,Deezer,Google music?
 
Ik gebruik ook vaak Youtube maar soms wil je echt goede kwaliteit of is wat je daar vind om andere reden niet goed (live opnamen met gejoel van publiek etc).
Ik wil de nummers effectief downloaden om ze op een mp3 te kunnen zetten.
 
Er zijn veel dingen waarmee je muziek kan binnen halen, welke nu het beste is kan ik niet meteen zeggen. Ik gebruik eigenlijk altijd YouTube. Maar de kwaliteit is inderdaad niet altijd dat.
 
Ik gebruik regelmatig MP3JAM. Mits betaling van een paar €, kan je onbeperkt downloaden. Je geeft een naam of titel in en het wordt U voorgelegd. Je kan het beluisteren en opslaan. Je kan ook hele cd's ophalen. Zonder betaling kan je maar een beperkt aantal downloaden in een bepaalde tijd. Na dit tijdsverloop kan je opnieuw een beperkt aantal ophalen. Als ik een titel niet vind op Spotnet, dan ben ik daar meestal geholpen.
 

Bijlagen

  • MP3Jam.JPG
    MP3Jam.JPG
    90.4 KB · Weergaven: 107
  • Leuk
Waarderingen: cve
Ik heb van spotnet ,nieuwsgroepen etc geen kennis en geen zin om mij hier op toe te leggen.Het is voor Belgische muziek zoals uit liefde voor muziek dat ik een betalend iets wil omdat die toch nergens anders te vinden zijn in behoorlijke kwaliteit.
Dan ga je heel kort door de bocht als je beweert dat op Usenet geen goede kwaliteit te vinden is. Best is eerst eens een kijkje nemen voor je zo iets beweert.
 
Dan ga je heel kort door de bocht als je beweert dat op Usenet geen goede kwaliteit te vinden is. Best is eerst eens een kijkje nemen voor je zo iets beweert.
Ik heb het over het feit dat ik geen kennis heb van Usenet etc en had beter geschreven dat omdat ik daar niet kan zoeken ik nergens betere kwaliteit vind.
Verschillende forums staan vol met muziek uit juist die groepen,maar voor de enkele nummers die eens per jaar ik wil en die ik niet op mijn gewone manier vind ga ik me niet met die andere zaken gaan bezighouden. In het verleden had je bomma news, dat was al verschrikkelijk en ik denk niet dat er vooruitgang geboekt is, maar onwetend als ik er over ben kan ik het helemaal mis hebben.
 
Dan ga je heel kort door de bocht als je beweert dat op Usenet geen goede kwaliteit te vinden is. Best is eerst eens een kijkje nemen voor je zo iets beweert.
Ik heb het over het feit dat ik geen kennis heb van Usenet etc en had beter geschreven dat omdat ik daar niet kan zoeken ik nergens betere kwaliteit vind.
Verschillende forums staan vol met muziek uit juist die groepen,maar voor de enkele nummers die eens per jaar ik wil en die ik niet op mijn gewone manier vind ga ik me niet met die andere zaken gaan bezighouden. In het verleden had je bomma news, dat was al verschrikkelijk en ik denk niet dat er vooruitgang geboekt is, maar onwetend als ik er over ben kan ik het helemaal mis hebben.
Dan is MP3jam zeker je ding en al helemaal als je die paar Euro's er aan spendeert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan