Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi, ik ben Erti..getrouwde vrouw, 52 jaar
Ik heb 2 kinderen en 2 kleinkinderen.
Hou van PSP, Photshop, Incredimail, Fotografie in de natuur.
Dacht dat ik me hier allang had voorgesteld
th_thpanicy.gif
 
Hoi Erti, welkom bij de club. Misschien zien we nog eens iets van Uw werken. Als ze op het web staan, zet dan eens een link.
 
Wel, Erti, dat is echt mooi. Een link naar Uw voorstelling (wie is Erti) is het helemaal.
Prachtig en gelukkig gezinnetje. Houden zo. Lees eens goed mijn onderschrift hierbij en je begrijpt vast wat ik bedoel.
En inderdaad, van die dagen samen met gezin en huisdieren, daar blijf je het voor doen.
 
Dank je wel, Mik
Ik begrijp het onderschrift helemaal hoor. Ik moet er bij zeggen dat ik zelfs niet alles zou willen hebben waar ik van hou.
Zelf vind ik bijv. een oude Ford Mustang prachtig. Dan zegt iedereen..joh, wie weet koop je hem ooit als je de loterij wint.
En ik zeg altijd dat ik dat dan juist niet doe, ik zou hem niet willen hébben!
Stel dat ik dan een prachtig huis kan kopen, mooie garage met daarin een aantal auto's en ook die rode Mustang.
Dan weet ik zeker dat het na enkele weken al 'gewoon' is dat die auto er staat en van mij is.
Dan loop ik er voorbij zonder te kijken en zonder dat mijn hart dat kleine sprongetje maakt.
Heb ik dan niet meer verloren dan gewonnen???
 
Onthoud, wat je hebt, IS het grote lot. Als er in het gezin iets niet in orde is, dan voel je dat het meest. Ik prijs me gelukkig, ben bijna 40 jaar gehuwd (met dezelfde grote liefde), 3 prachtige gehuwde dochters die elk 2 kinderen hebben. DAT is alles om voor te gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan