Voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DDragon80

Beheerder
Forumleiding
Admin
Hallo,
Toevallig kwam ik op dit forum uit omdat hier een nederlandstalige manual opstond van Office. Aangezien ik hier moest registreren heb ik dit dus ook maar even volbracht.

Ik ben zelf al jaren actief met computers bezig. Zowel hardware als software, hobby als werk. Dus als ik even tijd heb kan ik hier men steentje bijdragen indien gewenst.
 
DDragon80, Welkom op de site. Ja, iedereen mag hier vrijwillig zijn steentje bijdragen. Als je ergens het antwoord van kent, reageer gerust. Heb je zelf een vraag, gooi die maar in de ronde. Hier zit je altijd goed.
 
Een oud Hollands gezegde is : "Hoe meer zielen, hoe meer vreugd"
Dit transformeer ik voor het gemak nu even naar "Hoe meer leden, hoe meer kennis.

Dus, DDragon80 welkom hier op 'tuts' en ik hoop dat jij dit webadres net zo leuk vind als ik en natuurlijk is alle hulp van de leden welkom hier.
 
Hoi,

Ik wilde net ergens op een discussie reageren in het forum (firewall) en ik kreeg volgende melding;
DDragon80, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina.
foutje?
...
 
Hoi,

Ik wilde net ergens op een discussie reageren in het forum (firewall) en ik kreeg volgende melding;
DDragon80, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina.
foutje?
...

Gaan we uitzoeken. Weet je toevallig ook welke discussie was ? Zet het linkje hier even neer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan