Voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allen,

Via Google kwam ik hier op het forum terecht. Ik zal mij even kort voorstellen.

Mijn echte naam is Hans Teeuwen, ik woon in het Nederlands Limburg. Geboren ben ik hier net niet, maar ik woon er wel al mijn gehele leven wat in mijn geval 24 jaartjes zijn. Vanuit hier onderneem ik van alles. Zo komen enkele van mijn hobbies hier goed tot hun recht. Ik houd er bijvoorbeeld van om hikes te lopen, op survival te gaan en mijn bezigheden als leider en bestuurslid bij Jong Nederland (soort van Chiro) hebben hier ook raakvlak mee.

Verder sleutel ik nog wel eens aan auto's en mountainbike en beiden moeten natuurlijk ook gebruikt worden. Aan computers hobbyen gebeurd eigenlijk steeds minder gezien ik hier al de gehele week mee bezig ben als systeembeheerder. Ik heb voordat ik ging werken de opleiding network infrastructure design gedaan waar we erg veel geleerd hebben over Microsoft systemen en Cisco netwerken. Ook de algehele kennis op beheergebied van computers ligt vrij hoog, vraag mij echter niet te veel op het gebied van programmeren.

Mochten er nog vragen zijn over dit verhaal dan hoor ik dat graag :)

Met vriendelijke groet,
GH45T
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Hans, welkom hier op Pctuts.
Lijkt me lastig met zo'n naam, je zal veel naamsverwarring hebben met de echt H. T.
Groetjes van een landgenoot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan