Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, zojuist ben ik lid geworden van jullie forum, waarvoor mijn dank :duimop:

Mijn naam is Vivianne (nog net 51) en woon in Zuid Limburg(Nederland).
Mijn hobbies zijn mijn pc en mijn huisdieren.
Ik hoop hier te vinden van de compurter wat ik niet weet ;)

Het ziet er super uit hier, heel veel info, toppie.
Nogmaals :Merci:

Groetjes Vivianne. :cheer:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op pctuts we wensen je veel lees plezier, als je een vraag heeft beantwoorden wij deze graag, team of leden helpen elkaar ;)
 
Jij bedankt om ons te vergezellen.
Als er iets is roep je maar.
Hoe meer vragen, hoe meer post en hoe meer er op 't forum te vinden is voor iedereen.
 
Bedankt

Bedankt

Hartelijk bedankt voor het welkom, het is allemaal nog een beetje nieuw voor mij zo'n forum, maar als ik er voor kan gaan zitten, dan lukt het wel.
Ik vind het wel handig dat er hier ook handleidingen staan, vaak heb je een progje en dan zit je wel eens vast en weet niet precies hoe het moet.

Groetjes Vivianne :yahoo:
 
Welom en fijn te horen dat we al direct wat voor je hebben kunnen betekenen!We doen er alles aan om iedereen het zo goed mogelijk te helpen.
 
Hartelijk bedankt voor het welkom, het is allemaal nog een beetje nieuw voor mij zo'n forum, maar als ik er voor kan gaan zitten, dan lukt het wel.
Ik vind het wel handig dat er hier ook handleidingen staan, vaak heb je een progje en dan zit je wel eens vast en weet niet precies hoe het moet.

Groetjes Vivianne :yahoo:

Welkom bij PCTuts!! We zijn allemaal bereid om je bij te staan. Heb je tips of ideeën rond het opbouwen en publiceren van bepaalde tuts horen we het graag ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan