Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo ik ben Ronny, die samen met mijn vrouw en kinderen, in Gits woonachtig ben. :duimop:
Door de vele complicaties na een dunne darmperforatie ben ik uiteindelijk arbeidsongeschikt verklaard. Dit is zeker mijn goesting niet :shame: maar lichamelijk en geestelijk botert het niet meer zoals voordien. ALs voormalig klinisch laborant was ik vooral bezig met de technische gang van zaken bij het onderhoud van die hoog technologische apparatuur. Door mijn chronische ziektes ( ik heb de ziekte van Crohn en critical illness polyneuropathie ) hou ik me nu vooral bezig op de computer, internet, een beetje klussen in huis, in de natuur vertoeven en vooral genieten van mijn teruggewonnen leven.(lachen)(lachen).
In vind het heerlijk dat er zo'n groep mensen bestaat waar je gewoon weg enkele problemen op tafel werpt en gewoon de oplossing aangeboden krijgt. PCTUTS doe zo verder. :yahoo::yahoo:
 
Bij deze welkom Ronny.
Iemand kies niet wat hij wil hee, je krijgt het van zelf. Ik en de rest van team en leden wensen op hoopvol samen werking.
 
man 25 jaar geleden trok ik naar A'pen als w-vlaming, nu zit ik hier goed nooit gedacht maar alles veranderd! mijn go is ' wonen in turnhout ' ,tja nog verder van de zee. 'ben getroffen door suiker' leef dag per dag, moet nog centen verdienen, lukt met de juiste ingesteldheid. schrijf een briefje, private mail..., iemand antwoord altijd. 'Gits' een stopplaats van autocars met een show/demo van iets?
keep in touch! grtz.wivy
 
Ronny welkom hier. En wat ziet mijn profielafbeelding allemaal voor moois in jouw profielafbeelding. Het hartje gaat sneller kloppen.
 
Ronny, als dit de poezen zijn waar ge dagelijks mee opgescheept zit, dan ben ik toch een beetje jaloers hoor. Welkom bij de club. Vraag gerust als er iets is dat je wenst te weten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan