voorstelling

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

vicky

Gast
Ik ben 70 jaar, gehuwd heb 2 zonen en woon in Hasselt.
Mijn hobby's zijn reizen / tuinieren en werken op de pc met oa fotomontages enz.
Ik ben nog wel een leek op computergebied; maar leer dagelijks iets bij.
Ik vind het een mooi tijdverdrijf, zeker in de winterperiode.
Omdat ik soms wat problemen heb met de pc en niet weet waar iik terecht kan heb ik me op Pctuts ingeschreven.
Ik wens hierbij idereen nog veel pc plezier en weinig problemen.
 
Hoi Vicky, welkom op Pctuts.
Wie leert er dagelijk niet iets bij, ik ook hoor.
Het is geen schande om niet alles te weten.
Stel gerust de vragen over de PC waar je zelf niet uitkomt en wij doen ons best om dit op te lossen.
 
nog zo jong en toch op een pc tokkelen, alléé welkom en doe zo voort. kom terug!!! moet kunnen.
ik sta hier wel met mijn mond vol tanden! ben er een paar kwijt maar chapeaux!!! nice to meet you!!! (gt)
 
Vicky, ook van mij hartelijk welkom. Alle respect voor Uw prestaties. Zo hoort het ook. Ben een 7 tal jaren jonger dan jij en weet dat de enige manier om bij te blijven is om voortdurend kennis op te doen. Eenmaal we stoppen met leren komen we vanzelf dommer. Dus, doe zeker verder voor nog vele jaren hier bij ons. Je mag ook eens een stukje werk tonen hoor. Altijd bereid om ook van Jouw te leren.
 
Laatst bewerkt:
welkom hier Vicky. we zijn zoals Mik zegt nogal een nieuwsgierige bende, dus laat zeker eens een keertje wat van je fotowerk zien.

voor de rest: have fun hier en aarzel niet om je vragen te stellen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan