vraag ivm mp3 cd maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik zit met het volgende probleem,

Ik heb hier een paar mixen staan op de pc en zou die graag op cd zetten voor in mijn mp3 speler in de wagen. Nu wanneer ik deze dus wil maken als mp3 cd met nero brand hij deze wel maar staan er altijd 2 seconden tussen elk liedje anders gezegd wanneer deze speelt in mijn wagen trekt het op geen bal aangezien er telekens een overslag van 2 seconden zit.

Als ik een gewone audio cd brand gaat dit wel vraag ik de eigenschappen op en zet ik in plaats van 2 sec 0 seconden en dat werkte op de gewone audiocd. Waarom gaat dit niet wanneer ik mp3 cd wil maken????
 
nee want dan kan je niet gewoon gelijk welk nummertje kiezen en moet je de hele tijd doopspoelen en dat zie ik wel niet zitten om soms vb naar een stukje door te spoelen die 27 min. verder staat
 
hier mijn antwoord ik heb er ff een cirkel omheen gezet

maar daar zie je staan als je pauze's niet wilt gewoon even aan vinken


nerodl9.jpg
 
idd matrixx het is altijd leuk als je weet dat je uitleg geholpen heeft e en ook voor de andere gebruikers is het tof zo zien ze direct of het werkt of niet
 
Matrix punt1: probleem is niet opgelost
punt 2: sorry dat ik niet direct antwoorde maar ik heb ook nog een leven buiten mijn pc en moet ook regelmatig veel uren kloppen
punt 3: als je mijn vraag eens goed zou lezen , zou je weten dat mijn probleem voorkomt met een " MP 3 CD MAKEN EN DAAROP MOETEN DE TRACKS AAN ELKAAR STAAN"

Dus probleem niet opgelost
 
heb ik goed gezien die print maar als jij nu eens goed kijkt naar wat mijn vraag betreft, ik heb zelfs je print uitgevoerd en dat werkt enkel als je een audiocd wil maken niet als je een mix aan elkaar wil hangen op een mp3 cd en sorry als ik geschreeuwd heb
 
even voor de duidelijkheid:

een mp3 schijf is een DATA-CD en niet een soort audio-cd.
dus als je de pauzes eruit wilt hebben, dan moet je alle mp3`s aan elkaar zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan