Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft er iemand een oplossing voor mijn volgend probleem?
Deze werkmap is een voorbeeld, mijn vrouw zou in ieder veld (adres, afstand )willen selecteren.

Dank bij voorbaat..
 

Bijlagen

  • km oktober 09 2003.xls
    29 KB · Weergaven: 85
Laatst bewerkt door een moderator:
Zou u iets duidelijk en meer info willen geven? Want ik begrijp het niet helemaal

Waarschijnlijk zal ik daar wel info kunnen over geven!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft er iemand een oplossing voor mijn volgend probleem?
Deze werkmap is een voorbeeld, mijn vrouw zou in ieder veld (adres, afstand )willen selecteren.

Dank bij voorbaat..

Excel heeft geen velden maar cellen. Om een cel te selecteren moet men op die cel klikken. Maar dat zal waarschijnlijk niet zijn wat u met uw vraag bedoelde. Zonder uitleg over hetgeen u werkelijk bedoelt zal er op uw vraag geen antwoord mogelijk zijn.
 
Even iets verduidelijken, in de werkmap vb:( oktober) zou mijn vrouw vb in cellen C4 tot C34, op een pijltje kunnen klikken en dan uit een lijst een bepaald adres te kunnen selecteren,dito voor velden D, F & H.
 
Even iets verduidelijken, in de werkmap vb:( oktober) zou mijn vrouw vb in cellen C4 tot C34, op een pijltje kunnen klikken en dan uit een lijst een bepaald adres te kunnen selecteren,dito voor velden D, F & H.

Dan moet je ergens een database maken met per kolom alle nodige gegevens en dan een formulier aanmaken en daarin met een keuzelijst (formulier besturingselement) werken.

Als je dat zo voor elke dag moet gaan doen... in elke cel een keuzelijst aanmaken
 
Waarom werk je gewoon niet in Acces?

Dat is toch veel simpelder? Daar kan je de functies allemaal in doen die je wilt, natuurlijk moet je wel enige basis hebben.

Je kan zelf dat nadien inporteren in uw excel of Word
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Neen, ik zal het wel sluiten, ben kort bij de oplossing. Tijd is iets wat op dit moment ontbreekt. Heb een nieuw handboek aangeschaft, de oplossing zou er in staan. Toch bedankt voor de moeite, acces is geen oplossing, gegevens moeten in exell door gestuurd worden.
 
dan horen we wel hoe het voor jou de beste oplossing is geworden. de tip van yveske om het databaseje in excel te importeren lijkt me toch wel de juiste, dan is je bestand om te versturen nog steeds een excel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan