Vraag stellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo ik begreep dat ik eerst een vraag moest doen,voordat ik iets kan downloaden,
dus bij deze kan ik gratis downloaden ??? van deze site??
alvast djw
groetjes Truger(y)
 
Leef je uit zou ik zeggen en welkom op Pctuts.

Groetjes van een landgenoot.
 
Gratis downloaden

Gratis downloaden

Oh wat zijn ze zot op gratis
 
hahahahahha ja maar wees eerlijk,als je het niet dik hebt,is het toch wel fijn dat het kan ??
het is niet dat ik niet wil betalen,maar niet altijd de mogelijkheid ervoor!
Groetjes Truger
 
Dik wil zeggen niet breed maar vele hebben het niet breed hoor. Mijn motto is als je niet werk kom je er niet. Ik en mijn vrouw werken maar zijn geen bedienden. Als we wat over hebben leggen we op zij. Dit is in elk gezin zo, er zijn ook mensen die willen werken maar niet kunnen door hun gezondheid daar heb ik veel begrip voor.
Vroeger zijden ze altijd tegen mij een kind is een eigen huis, ik zij dan ja zot. Maar nu ik 2 kinderen heb had ik al 2 huizen normaal.
 
Laatst bewerkt:
Hallo ik begreep dat ik eerst een vraag moest doen,voordat ik iets kan downloaden,
dus bij deze kan ik gratis downloaden ??? van deze site??
alvast djw
groetjes Truger(y)

ja hoor op:

Freeware - Pctuts Helpforum

of wordt VIP-lid en bespaar een 60-tal euro op een usenet-account!

"tussen twee haakjes, ik ben een alleen verdiener voor mijn gezin (vrouw+3 kinderen)"! vroeger kon ik de BF in 2 bijten met de Euro lukt het niet!
 
Laatst bewerkt:
ahhahah djw en nee met de euro is idd alles veel moeilijker geworden,en zal nadenken over het vip*lid worden
groetjes
 
Vanaf de euro er is was de bf of guld niets meer waard, alles is duurder geworden. Zelf gaan poepen (in nl) is duur.
 
Nee nee poepen is in vlaams kaka, en nu mijn bedje in morgen weer vroeg uit de veren.
 
ah! bon! in mijn woordenboek is dit iets anders en in het antwerps ... je wil het niet weten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan