Status
Niet open voor verdere reacties.
mijn pc valt de laaste tijd veel uit en op velle forums gekeken en ze haden gezegt voor speed fan te nemen dus dit heb ik gedaan en eens gekeken
en er staat
system 49c
cpu 99c
ik heb op mijn pc 4 koelers steken
 
ik heb mijn pc hellemaal uitmekaar gehaalt tot op het laatse vijske
en als af gestoft en terug in mekaar gestoken en hij doet het nog steet wat kan dit zijn er steekt wel maar een voeding in van 15€ 300w
ik weet nie als het daar aan ligt
 
welke pc is het,is de voedingspanning op het moederbord nog correct,je kan je pc eens testen met pcwizard of met everest
is hij misschien overclokt want stijgt de temperatuur aanzienlijk(een instelling in de bios)
 
Stack Cool 2
Stack Cool 2 is een ventilatorloze, geluidloze koelingoplossing die exclusief door ASUS wordt aangeboden. Het draagt door kritieke onderdelen gegenereerde warmte doeltreffend over naar de andere zijde van het speciaal ontwikkelde PCB (Printed Circuit Board) en zorgt zo voor effectieve warmteafvoer. Het resultaat is een temperatuurdaling van maximaal 20 graden Celsius!

lees er hier alles over
 
dus als ik een andere voeding steek van 600w dan zou het opgelost zijn

heb eiglijk nog een vraagje ik heb een diskete stasion steken en die ide kabel zit zo een beetje in de weg want ik heb een half open case hoe zou ik die kunnen weg werken
want ze verkopen alleen maar voor cd of hdd die ronde
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan