vraagje sounds vista

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hello

Ik heb een vraagje,m'n pc draait op Win XP home,ik heb al een 2tal jaren het uiterlijk van de Vista door middel van Vista inspared 2 en rocketdock,maar nu heb ik iets vreemd voor.ik had een paar tools verwijderd en die vervangen door de Tweaknow powerpack 2009,heb dat es gebruikt,registry defragmenter gebruikt,maar heb sindsdien dit voor,heb weer de geluiden van Xp,heb dan weer geprobeerd om via geluidsinstellingen weere naar de Vistasounds te krijgen,prullenbaksound en dergelijke,ik geef het in,klik op toepassen en ok,maar kriojg telkens weer de xp sound,ga ik dan zien stat het op de xp sounds,weet iemand raad

grtz

[OPLOSSING]Alle toebehorende software verwijderen, register opkuisen bijvoobeeld met cdcleaner en dan computer opnieuwe opstarten. Nu de software weer installeren.[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
het fijne weet ik er niet van maar ik heb mijn interface (xp) bijvoorbeeld getweaked met xpize. en daar komt alles er ook niet door omdat ik bepaalde systeemoptimalisaties gebruik van registry mechanic. die tweakt dat dus weer weg zeg maar. en rara, als ik tuneuputilities er boven over installeer komt het er wel door. kijk dus eens na of je geen systeemoptimalisatie hebt hier of daar. zeker ook eens kijken in je advanced settings in systemproperties.
 
En om je helemaal gek te maken, ondertussen kan je ook al tweaken naar Windows7

Vista is zo out....... (sorry ik kon het niet laten)

Maar ik heb ook niet echt een oplossing voor je probleem, maar in ieder geval zoals mijn collega zegt, TuneUp utilities kan soms redding brengen.
 
is ondertussen al opgelost,alles es verwijderd,ook uit het register,en weer geinstalleerd en het werkt weer,by the way,via waar kan je de tweak vinden voor XP uiterlijk naar win 7 te brengen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan